-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування
З урахуванням приведення у відповідність технічного функціоналу електронної системи закупівель в частині створення необхідних електронних полів, повна інформація щодо закупівлі (в тому числі вимоги до предмету закупівлі, інші вимоги замовника), визначена згідно ч. 3 ст. 14 Закону, викладена у формі "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ", що додається. Учасники закупівлі готують та подають свої пропозиції у відповідності до умов цього оголошення та додатків до нього. Обсяг закупівлі визначено у відповідності до додатку 3 до форми "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "
Завершена
199 675.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 998.38 UAH
Номер:
4eadb0cf9d5b4effbbd6ec1a9c7b60b3
Внутрішній номер закупівлі:
13403044
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-23-014990-c
Замовник:
Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Ужгородської міської ради Закарпатської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
20453494
-
Адреса:
88005, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця ЗаньковецькоЇ, будинок 13 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Оксана Крупа +380509685403 krupaoksana63@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
199 675.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
998.38 UAH
Період уточнення:
23.12.2021 15:34 - 30.12.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
30.12.2021 00:00 - 05.01.2022 00:00
Аукціон:
з 05.01.2022 12:55
Період кваліфікації:
05.01.2022 00:00 - 05.01.2022 12:46
Період завантаження договору:
05.01.2022 12:46 - 25.01.2022 12:46
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі рахунок) раз на місяць (в кінці місяця) протягом 5 робочих днів після виставлення Виконавцем рахунку. Інша інформація: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією); застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%);
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
88005, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Заньковецької , 13 А
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Білак Оксана Іванівна
Оскарження: 05.01.2022 12:46 - 11.01.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2770707869
-
Контактна особа:
Білак Оксана Іванівна +380501639909 Oksana-Bilak@i.ua
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, пров. Добролюбова, б. 10
Оскарження: 05.01.2022 12:46 - 11.01.2022 00:00
Початкова пропозиція
197 230.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
197 230.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.01.2022 12:46
Документи
8
Скарги
0
Контракти
Номер:
6720f0467a0e487fb22db802b85beeb8
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-23-014990-c-c1
Постачальник:
ФОП Білак Оксана Іванівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2770707869
-
Контактна особа:
Білак Оксана Іванівна +380501639909 Oksana-Bilak@i.ua
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, пров. Добролюбова, б. 10
Номер договору:
1-Х
Сума договору:
197 230.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
10.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання:
10.01.2022 09:57
Статус:
Розірваний