• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних ( відповідний код 64211100-9 Послуги міського телефонного зв’язку)

Закупівля на 2022 рік. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснено замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель , та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника згідно з наказом від 11.06.2020 року № 1082 " Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська.Документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Торги не відбулися

85 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Номер: 32c009de9c0443eaa04fc680f730c6d7
Внутрішній номер закупівлі: 13396765
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-005667-b   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня"
Контактна особа: Брянка Надія 380352521953 d.lik@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 85 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 425.00 UAH
Період уточнення: 23.12.2021 14:10 - 30.12.2021 08:00
Період прийому пропозицій: 30.12.2021 10:00 - 05.01.2022 00:00
Аукціон: з 05.01.2022 11:33
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги міського телефонного зв’язку
Код ДК 021:2015: 64211100-9 Послуги міського телефонного зв’язку
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації