• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Двері металопластикові вхідні 86*2050

Закупівля здійснюється за рахунок виділених додаткових коштів замовнику.Оскільки замовнику виділено додаткові кошти згідно рішення Горохівської міської ради від 10 грудня 2021 року №17-6/2021 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30 грудня 2020 року №3-32/2020 «Про бюджет міської територіальної громади на 2021 рік». Відповідно до роз’яснення Мінекономіки щодо планування закупівель №3304—04/54160-06 від 03.09.2020 р. такий предмет закупівлі вважається новим предметом договору. Тобто очікувана вартість цього предмету закупівлі визначається замовником без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі,які вже були здійсненні у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та за дотримань положень частини 10 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». В залежності від предмету закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених пунктом 28 частини першої статті 1, пунктами 1 і 2 частини першої статті 3 та частиною третьою статті 3 Закону. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 4 нової редакції Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас частиною першою статті 4 нової редакції Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, враховуюче те ,що предмет закупівлі-,товари,роботи чи послуги,що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі,замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Виходячи з вартісних меж предмету закупівлі, закупіля здійснюється без використання електронної системи закупівель з оприлюненням звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель (ч.3.ст.3. Закону України "Про публічні закупівлі").

Завершена

10 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 10cea43f3a064ddaa261004011810f9f
Внутрішній номер закупівлі: 13385694
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-002592-b   
Замовник: Комунальне підприємство "Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради"
Контактна особа: Лещук Світлана Володимирівна +380337921240 hospital.gor@gmail.com http://hospitalgor.at.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Двері металопластикові вхідні 86*2050
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 45701, Україна, Волинська область, м.Горохів, вул.Паркова,22 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Драган О.А.
Ціна пропозиції 10 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.12.2021 11:12
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: db3b74da27d24c0089350331aa1622fa
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-23-002592-b-b1
Постачальник: ФОП Драган О.А.
Номер договору: 259
Сума договору: 10 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 22.12.2021 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 259.pdf
p7s
sign.p7s