• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП

Папір, офісне устаткування та канцелярське приладдя різне (ДК 021:2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Торги не відбулися

2 346 121.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 730.61 UAH
Номер: 511992af269242c1a54c24e25510324d
Внутрішній номер закупівлі: 13369944
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-22-018751-c   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Ольга Захарченко +380930441545 zaharcenkoolga90@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 346 121.00 UAH з ПДВ
Строк, на який укладається рамкова угода: Рік
Період уточнення: 22.12.2021 17:05 - 24.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 22.12.2021 17:05 - 03.02.2022 23:59
Період прекваліфікації: з 04.02.2022 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴2 346 121.00 Папір, офісне устаткування та канцелярське приладдя різне (ДК 021:2015- 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)