• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Багатофункціональний пристрій

У листі Мінекономіки 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 «Щодо планування закупівель» зазначається, що частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/не укладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план. У зв'язку з вищевикладеним наявні всі підстави для визначення процедури закупівлі – Закупівля без використання електронної системи.

Завершена

7 000.00 UAH без ПДВ
Номер: c8e993fb0fce4ff7906b7a1e666c8eff
Внутрішній номер закупівлі: 13286934
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-017064-c   
Замовник: Відділ освіти Мурованокуриловецької селищної ради
Контактна особа: Ободовська Катерина Володимирівна +380435621599 mur-kur_osvita21@ukr.net http://mkur.osv.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Багатофункціональний пристрій
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 23400, Україна, Вінницька область, смт. Муровані Курилівці, вул. Соборна,72 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Левчук Наталія Василівна
Ціна пропозиції 7 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2021 16:17
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 247ac06833654a03b8be0a9e961d71db
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-20-017064-c-b1
Постачальник: ФОП Левчук Наталія Василівна
Номер договору: 325
Сума договору: 7 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 20.12.2021 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s