Необхідно повторно провести закупівлю на 2022 рік, так як, 16.12.2021 року закупівля не відбулася за відсутності пропозицій учасників; Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-07-000123-c)
Очікувана Вартість закупівлі відповідно до потреби на 2022 рік. Усі документи, що входять до складу пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 18036, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ПИЛИПЕНКА, будинок 4. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%
Класифікатор ДК 021:2015:15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловостіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:Товари
goods
Очікувана вартість:90 850.00 UAH з ПДВ
90850
UAH
1
Мінімальний крок аукціону:454.25 UAH
454.25
Період уточнення:20.12.2021 14:06 - 24.12.2021 00:00
2021-12-20T14:06:21+02:00
2021-12-24T00:00:00+02:00
Період прийому пропозицій:25.12.2021 00:00 - 30.12.2021 00:00
2021-12-25T00:00:00+02:00
2021-12-30T00:00:00+02:00
Аукціон:з 30.12.2021 14:33
2021-12-30T14:33:30+02:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Подія
поставка товару
Опис
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на підставі видаткової накладної.
У разі затримки фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Постачальником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника.