• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3”)

Завершена

206 300.00 UAH з ПДВ
Номер: 491d5655c7074187adf8111070d688f9
Внутрішній номер закупівлі: 13270859
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-007585-c   
Замовник: Міністерство соціальної політики України
Контактна особа: Ганна Онацька +380442894046 23@mlsp.gov.ua https://www.msp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування умови застосування: У Міністерстві соціальної політики України з 2016 року впроваджена та успішно працює автоматизована система діловодства, яка створена на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3” (далі - АСУД ДОК ПРОФ 3) та зарекомендувала себе якісною системою, що реалізує новітні інформаційні технології. Програмне забезпечення АСУД ДОК ПРОФ 3 та рішення, які впроваджуються Виконавцем, є інноваційними та дозволяють на їх базі за рахунок єдиної програмної та технічної архітектури послідовно розробляти необхідні модулі та підсистеми в найкоротші терміни. Застосовані технології забезпечують необхідну швидкість обробки даних та зменшують вплив людського фактору при здійсненні операцій по введенню даних. Принцип блочно-модульної побудови системи на базі базових класів „ДОК ПРОФ” надає можливість застосовувати передові рішення світових лідерів в галузі інформаційних технологій. Технологічні можливості зазначеної вище системи є унікальними та не підтримуються іншими аналогічними системами документообігу. Система АСУД ДОК ПРОФ 3 розроблена як централізована автоматизована система з єдиним середовищем інформаційної взаємодії на базі єдиної обчислювальної та телекомунікаційної інфраструктури з високою надійністю, масштабованістю та підтримкою паралельної обробки багатьох потоків інформації, яка дозволяє об’єднати в єдиному інформаційному середовищі та більш ефективно використовувати залучені кошти, дозволяє скоротити витрати на організацію документообігу Мінсоцполітики, значно підвищує ефективність діяльності кожного підрозділу, поліпшує виконавчу дисципліну, заощаджує час на всіх етапах діяльності співробітників, створює єдиний інформаційний і управлінський простір. Програмне забезпечення АСУД ДОК ПРОФ 3 повністю відповідає вимогам державних стандартів і нормативних документів України в області діловодства, електронного документообігу і захисту інформації в автоматизованих системах. Виключні майнові права інтелектуальної власності на комп’ютерну програму АСУД ДОК ПРОФ 3 належать ТОВ „ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ”, що підтверджено рішенням про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року. Враховуючи зазначене, ТОВ „ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ” має виключні права вносити зміни в вихідний код комп’ютерної програми АСУД ДОК ПРОФ 3. Отже, надання послуг за даним предметом закупівлі може бути здійснено тільки в одного учасника ТОВ „ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ”, згідно пункту 2 частини другої статті 40 Закону України „Про публічні закупівлі” – існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, та здійснюється шляхом застосування переговорної процедури. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: Копія рішення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір Комп’ютерна програма „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3”, реєстраційний номер 4949 від 11.06.2020. Копія експертного висновку з рівнем гарантії Г-2 комплексу засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3” від 16 квітня 2020 року №1101. Копія сертифікату ДП „Державний центр інформаційних ресурсів України” щодо успішного проведення тестування системи електронного документообігу „Автоматизована система управління документами „ДОК ПРОФ 3” з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) версія 2.0.
Очікувана вартість: 206 300.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі „Автоматизованої системи управління документами „ДОК ПРОФ 3”
Код ДК 021:2015: 72253200-5 Послуги з підтримки систем
Кількість 1 послуга
Період постачання 04.01.2022 - 30.12.2022
Місце постачання 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"

Оскарження: 20.12.2021 12:09 - 31.12.2021 00:00
Ціна пропозиції 206 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2021 12:09
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: d06e9dceaef24cfe8ad7163fdad93f4d
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-20-007585-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ"
Номер договору: 38-ПП/2021
Сума договору: 206 300.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 171 916.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.12.2021 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 31.12.2021 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір.pdf
p7s
sign.p7s