• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з обробки даних, контакт-центру та інші послуги, що передбачають комплексне обслуговування Споживачів за послуги Замовника за принципом «єдиного вікна»

Завершена

189 011 520.00 UAH з ПДВ
Номер: a121d80fa8f44be39603a8090fe20205
Внутрішній номер закупівлі: 13258861
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-000344-b   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – Розпорядження) організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово-комунальних послуг на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну. З метою практичної реалізації зазначеної норми комунальний концерн «Центр комунального сервісу» здійснює: 1. Актуалізацію бази даних, в тому числі: підтримання стану бази даних в актуальному стані, отримання, збір, зберігання, організація та внесення будь-яких додаткових необхідних даних, ведення обліку особових рахунків Споживачів, ведення прийому за алгоритмами, затвердженими Замовником, в частині послуг Замовника (в тому числі, первинної документації, заявок, проведення звіряння, надання консультацій, тощо). 2. Оформлення договірних відносин від імені Замовника зі Споживачами - фізичними особами. 3. Перевірку та отримання додаткових даних від Споживачів та/або з відкритих реєстрів для коректності нарахувань за надані послуги Замовника. 4. Звіряння кількості зареєстрованих осіб через систему «Реєстр територіальної громади міста Києва» та внесення даних по особових рахунках Споживачів в разі некоректних даних. 5. Обробку звернень споживачів щодо змін по особових рахунках споживачів (згідно наданих пакетів документів, технічних проектів, звіряння та занесення актуальної інформації щодо вузлів комерційного обліку/вузлів розподільного обліку). 6. Прийом від Споживачів заявок на опломбування/розпломбування, контрольне знімання показань квартирних приладів обліку/розподільного обліку та їх реєстрація протягом доби в облікових системах, прийом від Споживачів заявок на повірку, заміну та встановлення квартирних приладів обліку. 7. Розсилку попереджень Споживачам щодо закінчення терміну повірки вузлів розподільного обліку. 8. Внесення в програмно-апаратний комплекс результатів періодичної повірки приладів обліку (вузлів розподільного обліку). 9. Супроводження дебіторської заборгованості, досудова робота з категорією споживачів (фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа власник (орендар, наймач) житлових приміщень у багатоквартирних житлових будинках) за період з 01.05.2018. 10. Супроводження дебіторської заборгованості по особових рахунках мешканців (боржників), заборгованість яких була передана на підставі договору про відступлення права вимоги (цесії) від 11.10.2018. 11. Аналітика та узагальнення структури дебіторської заборгованості в розрізі особових рахунків, районів та загалом за послуги, надані Замовником за період діяльності Замовника та по особових рахунках мешканців (боржників), заборгованість яких була передана на підставі договору про відступлення права вимоги (цесії) від 11.10.2018. 12. Визначення бізнес-процесів та їх застосування в періодичності, достатній для отримання результату щодо зменшення заборгованості за послуги Замовника. 13. Щомісячне складання аналітичних звітів в розрізі особових рахунків, районів та загалом за послуги, надані Замовником. 14. Щомісячне формування аналітичних звітів, щодо оплати населенням м. Києва поточних нарахувань в розрізі особових рахунків, районів за послуги, надані Замовником. 15. Щомісячне та щоквартальне формування аналітичної інформації оцінювання дебіторської заборгованості по періодах виникнення відносно всіх категорій споживачів (фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа власник (орендар, наймач) житлових приміщень у багатоквартирних житлових будинках), згідно міжнародних стандартів за період діяльності Замовника, та по особових рахунках мешканців (боржників), заборгованість яких була передана на підставі договору про відступлення права вимоги (цесії) від 11.10.2018. 16. Аналіз оплат, визначення фінансового результату в розрізі особових рахунків та проведених заходів щодо успішності бізнес-процесів досудового врегулювання дебіторської заборгованості за послуги, надані Замовником. 17. Архівація виконаних заходів щодо врегулювання дебіторської заборгованості в розрізі особових рахунків, районів, загалом. 18. Надання та інформаційно-технологічне супроводження модулю комп’ютерної програми «Єдина система автоматизованих нарахувань» в частині послуг з постачання теплової енергії (централізованого опалення) та постачання гарячої води (централізованого постачання гарячої води), супроводження боргів попередніх нарахувань, в частині витрат на обслуговування, плати за абонентське обслуговування (фізичні особи). 19. Забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей, на яких розміщується комп'ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. 20. Комплексне інформаційно-технологічне супроводження нарахувань та розрахунків за надані споживачам послуги. 21. Формування інформації для об`єднаних рахунків-повідомлень, рахунків-повідомлень на сплату в частині послуг та для банкінгу за період діяльності Замовника з 01.05.2018 та з врахуванням заборгованості, яка виникла до 01.05.2018. 22. Виготовлення (друк) об`єднаних рахунків-повідомлень, рахунків-повідомлень на сплату послуг, наданих Замовником, на сплату нарахованої плати за абонентське обслуговування та на сплату погашення боргів попередніх нарахувань, в частині витрат на обслуговування. 23. Надання та інформаційно-технологічне супроводження модулю адміністрування нарахувань інфляційної складової боргу та 3% річних та пені в комп`ютерній програмі "Єдина система автоматизованих нарахувань". 24. Забезпечення функціоналу нарахувань, звірянь, перерахунків інфляційної складової боргу, 3% річних, та пені на основну заборгованість. 25. Формування об`єднаних рахунків-повідомлень, рахунків-повідомлень на сплату інфляційної складової боргу, 3% річних та пені (додатковий блок) (за заявкою Замовника). 26. Виготовлення (друк) об’єднаних рахунків-повідомлень, рахунків-повідомлень на сплату нарахованих сум інфляційної складової боргу, 3 % річних та пені (за заявкою Замовника). 27. Дистанційне обслуговування Споживачів за допомогою контакт-центру Виконавця (обробка телефонних звернень Споживачів та надання усної інформації, роз`яснень за послуги, надані Замовником, та попереднім виконавцем послуг). 28. Надання консультацій споживачам з питань нарахувань, перерахунків, оплат, субсидій, пільг, заборгованості за послуги, надані Замовником, та попереднім виконавцем послуг. 29. Надання роз`яснень споживачам щодо порядку повірки квартирних лічильників теплової енергії (постачання теплової енергії) та гарячого водопостачання (постачання гарячої води). Надання консультацій споживачам з питань розстрочки на оплату послуги з централізованого опалення/постачання теплової енергії протягом календарного року. 30. Інформаційно-роз'яснювальна робота (друк та розповсюдження друкованого засобу масової інформації "Комунальний бюлетень міста Києва") (за заявкою Замовника). 31. Доставка об`єднаних рахунків-повідомлень, рахунків-повідомлень Споживачам, надані послуги Замовника. 32. Надання та інформаційно-технологічне супроводження модулю комп’ютерної програми «Єдина система автоматизованих нарахувань» в частині послуг з постачання теплової енергії (централізованого опалення) та постачання гарячої води (централізованого постачання гарячої води), наданих юридичним особам. 33. Внесення змін в програмно-апаратний комплекс згідно технічних вимог, наданих Замовником. 34. Інформаційно-технологічне супроводження розрахунків плати за абонентське обслуговування та ведення обліку щодо погашення боргів попередніх нарахувань, в частині витрат на обслуговування. 35. Формування об`єднаних рахунків-повідомлень, рахунків-повідомлень на сплату нарахованої плати за абонентське обслуговування та формування інформації щодо погашення боргів попередніх нарахувань, в частині витрат на обслуговування. Відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської адміністрації) від 25.10.2016 №1040 «Про закріплення за комунальним концерном «Центр комунального сервісу» для організації роботи районних сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг крокової досяжності для прийому споживачів житлово-комунальних послуг» за Концерном закріплені на праві господарського відання нежилі приміщення, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, для розміщення в них районних сервісних центрів обслуговування крокової досяжності для прийому споживачів житлово-комунальних послуг. Концерн має відділення в усіх районах міста Києва, які ведуть прийом споживачів за концепцією єдиного підходу до оформлення офісного простору, з оснащенням електронною чергою з функцією голосового сповіщення та можливістю попереднього запису через сайт https://cks.com.ua/equery, комфортними умовами очікування та вільним використанням бездротової передачі даних мережею Інтернет (Wi-Fi). Концерн має інструменти, за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово - комунальні послуги: 1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/; 2) банківською карткою через POS-термінали; На даний час встановлено 23 POS-терміналів у відділеннях по всіх районах міста Києва. З початку введення карантинних обмежень в 15 сервісних центрах на вхідних групах облаштовано «куточки споживачів» де розміщено оголошення щодо способів дистанційного зв’язку, скриньки для прийому звернень та показань, шаблони заяв, візитки з корисною інформацією. Споживачам, які не можуть скористатися електронними дистанційними сервісами, запропоновано залишати письмове звернення у скриньках із зазначенням контактів для зворотного зав’язку. У зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном здійснюється також в дистанційному режимі. Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у тому числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування: - особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання; - електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua; - зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) – для оперативних консультацій; - розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо; - сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань; - безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.); - мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів; - Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів); - 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим; - скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів. Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на: - зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень; - вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитки); -розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну; -офіційній сторінці Концерну у Facebook; -друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва». Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками: -реєстрація в особистому кабінеті; -передача показань квартирних лічильників води та опалення; -оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт; -створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників; -оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок; -оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії). У Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, в т.ч. на умовах виключної ліцензії, за допомогою якого забезпечується підтримка алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, здійснюються формування, зберігання, та актуалізація даних щодо характеристики об’єктів, за якими надаються Замовником послуги споживачам, інформація, необхідна для щомісячного виконання нарахування плати за послуги, виконання перерахунків, облік здійснених оплат, облік заборгованостей споживача, формування звітної інформації, а також виконання інших дій, що випливають із відносин Замовника та споживачів. Концерн має необхідне матеріально-технічне обладнання для організації надання послуг, працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід, необхідні знання, освіту та досвід виконання аналогічних договорів. Інших суб’єктів господарювання, які мають можливість надавати послуги з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», не виявлено. Відсутність конкуренції – це відсутність змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Таке визначення випливає з поняття «конкуренція», визначеному Законом України «Про захист економічної конкуренції». Викладене вище, а також відсутність конкуренції з технічних причин підтверджується Експертним висновком відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» від 05.11.2021 № 025/АНО/21 та Експертним висновком Торгово-промислової палати України від 18.11.2021 № 3123/1.2, що дає підстави для застосування КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» переговорної процедури закупівлі у Комунального концерну «Центр комунального сервісу» послуг з обробки даних, контакт-центру та інші послуги, що передбачають комплексне обслуговування Споживачів за послуги Замовника за принципом «єдиного вікна» (код за ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних).
Очікувана вартість: 189 011 520.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з обробки даних, контакт-центру та інші послуги, що передбачають комплексне обслуговування Споживачів за послуги Замовника за принципом «єдиного вікна»
Код ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних
Кількість 1 лот
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"

Оскарження: 20.12.2021 09:34 - 31.12.2021 00:00
Ціна пропозиції 189 011 520.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2021 09:34
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 27cc007e1632404ab8747925d5278e7d
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-20-000344-b-c1
Постачальник: КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Номер договору: 1322/ЕЗ-21
Сума договору: 220 513 440.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 183 761 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 28.02.2023 00:00
Дата підписання: 31.12.2021 00:01
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 1322-ЕЗ-21 від 31.12.2021_4.pdf
pdf
Додаток до ДУ 1.pdf
pdf
ДУ 1_27.12.2022.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s