• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, в результаті розподілу додаткових коштів по спеціальному фонду КПКВ 1001080, надходження яких неможливо було передбачити замовником, є додаткова потреба в закупівлі послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (код за ДК 021:2015–50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). 1. Дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг). 13.12.2021, № К-988. 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; код 08751177 3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю. ТОВ «ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС» 4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг. 30928420 5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону. 03186, м. Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, буд. 2/32, корп. 6, +380445360692 6. Назва предмета закупівлі. Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (код за ДК 021:2015–50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) 7. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки згідно заявок Замовника – 1 послуга, м. Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, буд. 2/32, корп. 6; до 31.12.2021 8. Ціна та строк виконання договору. 17 400,00 грн. з ПДВ, до 31.12.2021

Завершена

17 400.00 UAH з ПДВ
Номер: fd78ff54d4554f74a25de1f19479f383
Внутрішній номер закупівлі: 13181305
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-16-005149-c   
Замовник: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Контактна особа: Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net http://www.naiau.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 17 400.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки згідно заявок Замовника
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 03186, Україна, м. Київ, Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, буд. 2/32, корп. 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС"
Ціна пропозиції 17 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2021 10:48
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 37dee21ecb304bb4bda0278662b0571a
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-16-005149-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТ ПРІНТ СЕРВІС"
Номер договору: К-988
Сума договору: 17 400.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 14 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 13.12.2021 18:00
Статус:
Підписаний
PDF
К-988 від 13.12.2021.PDF
p7s
sign.p7s