• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

" Капітальний ремонт будівлі (санвузлів) ЧНВК №10 по вул. Шухевича, 1 , в м. Червоноград, Львівської області"

Враховуючи статті 4 , 11 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) , Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області від 02.11.2020р. № 210 , відділом освіти була запланована та проведена спрощена процедура закупівлі " Капітальний ремонт будівлі (санвузлів) ЧНВК №10 по вул. Шухевича, 1 , в м. Червоноград, Львівської області" (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» на очікувану вартість 243447,00грн. та укладено договір із учасником-переможцем на суму його тендерної пропозиції, яка складає 188 990,00 гривень без ПДВ. Загальна сума зекономлених коштів, з урахуванням додаткових угод, за даною процедурою закупівлі складає 91384,62 гривень з ПДВ. Замовник має право укласти договір на суму зекономлених коштів без використання електронної системи закупівель, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, відповідно до п.5 ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: «придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: 5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю,який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури». Такий предмет закупівлі вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/ спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 Закону, ВИРІШИЛА: 1. Укласти договір на суму зекономлених коштів – 91384,62 гривень з ПДВ без використання електронної системи закупівель, враховуючи те, що після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, відповідно до п.5 ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: «Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: 5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення.» 2. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю, згідно порядку, передбаченому у ст. 10 Закону

Завершена

97 384.62 UAH з ПДВ
Номер: eebea539faf7489a8bbd4f48dc6d4f72
Внутрішній номер закупівлі: 13177655
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-16-002798-c   
Замовник: Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області
Контактна особа: Щеглова Юлія Петрівна +380639902657 julia90pavluk@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 97 384.62 UAH з ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
" Капітальний ремонт будівлі (санвузлів) ЧНВК №10 по вул. Шухевича, 1 , в м. Червоноград, Львівської області"
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.12.2021
Місце постачання 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, заклад освіти На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТзОВ Галич Буд Плюс
Ціна пропозиції 91 384.62 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2021 10:02
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 1d9932eafaca49099109a392f7904570
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-16-002798-c-a1
Постачальник: ТзОВ Галич Буд Плюс
Номер договору: 610
Сума договору: 91 384.62 UAH з ПДВ
Сума договору: 76 153.85 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 16.12.2021 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір 610.pdf
p7s
sign.p7s