-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»)
Завершена
8 017 294.75
UAH з ПДВ
Номер:
9d540dfb8dff415786f555d1dbc3c7df
Внутрішній номер закупівлі:
13153194
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-15-005030-b
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39606435
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Челябінська,9-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Смарусь Юрій Олександрович 380687299055,380445174827 zakupivli_kp@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» було створено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331. Основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо. При цьому комплексне обслуговування споживачів здійснюється Концерном відповідно до державної та регіональної політики за принципом «єдиного вікна».
Система «Єдине вікно» визнана найкращим інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто, всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг.
Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування Споживачів, відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – «Розпорядження»).
Згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві, організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Обслуговування споживачів з дотриманням такого принципу дозволяє значно підвищити кількість та якість обробки інформації щодо споживання послуг, фіксації та актуалізації міграційних процесів тощо, які безпосередньо та значною мірою впливають на результат нарахувань за послуги та платіжну дисципліну.
Концерн має сервісні центри по 10 районах міста Києва. Концерном реалізовано попередній запис споживача через сайт https://cks.com.ua/equery.
Концерн має інструменти, за допомогою яких Споживачі м. Києва мають змогу сплатити за житлово-комунальні послуги:
1) в режимі реального часу – через сайт Концерну https://cks.com.ua/;
2) банківською карткою через POS-термінали.
На даний час встановлено POS-термінали у відділеннях по всіх 10 районах міста Києва, платіжні термінали для оплати житлово-комунальних послуг готівкою.
У зв’язку з запровадженням протиепідемічних заходів та обмежень у м. Києві, вирішення питань споживачів Концерном здійснюється також в дистанційному режимі.
Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань споживачів, у тому числі здійснення оплати за житлово-комунальні послуги, споживачам запропоновані наступні способи дистанційного обслуговування:
• особистий кабінет на сайті Концерну (https://cks.com.ua/cabinet) - для оплати в онлайн - режимі та передачі показань індивідуальних засобів обліку тепла, гарячого та холодного водопостачання;
• електронний рахунок (https://cks.com.ua/bill/) - для оформлення заявки потрібно перейти за посиланням або надіслати ПІБ, телефон, адресу та e-mail: bill@src.kiev.ua;
• зворотний зв’язок на сайті Концерну (cks.com.ua/feedback) – для оперативних консультацій;
• розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті Концерну: (cks.com.ua/remote) – для оформлення заявок, у т.ч. на опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань індивідуальних засобів обліку, зміну кількості зареєстрованих, отримання довідок про стан заборгованості, актів взаєморозрахунків тощо;
• сall-центр Концерну (044)247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі показань;
• безкоштовна телефонна лінія 0-800-404-407 - для передачі показань лічильників з мобільного (новий сервіс який діє з 10 вересня 2020р.);
• мессенджер у Facebook на сторінці www.facebook.com/cks.com.ua – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів;
• Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань з можливістю обміну документів (20 логінів);
• 10 додаткових стаціонарних багатоканальних номерів телефонів у сервісних центрах для консультацій, передачі показань та зворотного зв’язку зі Споживачами, які не мають технічної можливості перевести свої телефони у тоновий режим;
• скриньки для прийому показань лічильників та звернень споживачів.
Актуальна інформація щодо діючих каналів дистанційного обслуговування постійно розміщується на:
• зворотній сторінці єдиних рахунків-повідомлень;
• вхідних групах сервісних центрів (оголошення, візитки);
• розділі «Наші сервіси» на сайті Концерну;
• офіційній сторінці Концерну у Facebook;
• друкованому засобі масової інформації «Комунальний бюлетень міста Києва».
Крім того, навчальним центром Концерну «Платформа комфорту» проводяться на постійній основі лекції та практичні заняття для споживачів різних вікових груп за темою «Онлайн комуналка», яка включає в себе навчання за наступними напрямками:
• реєстрація в особистому кабінеті;
• передача показань квартирних лічильників води та опалення;
• оформлення онлайн - звернення фахівцю Концерну через сайт;
• створення заявки на повірку, заміну чи встановлення лічильників;
• оформлення звернення через мессенджер на Facebook-сторінці та через Skype-зв’язок;
• оплата комунальних послуг (карткою киянина без комісії).
У Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, в т.ч. на умовах виключної ліцензії, за допомогою якого забезпечується підтримка алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, здійснюються формування, зберігання, та актуалізація даних щодо характеристики об’єктів, за якими надаються Замовником послуги споживачам, інформація, необхідна для щомісячного виконання нарахування плати за послуги, виконання перерахунків, облік здійснених оплат, облік заборгованостей споживача, формування звітної інформації, а також виконання інших дій, що випливають із відносин Замовника та споживачів.
Концерн має необхідне матеріально-технічне обладнання для організації надання послуг, працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід, необхідні знання, освіту та досвід виконання аналогічних договорів.
Інших суб’єктів господарювання, які мають можливість надавати послуги з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», не виявлено. Відсутність конкуренції – це відсутність змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Таке визначення випливає з поняття «конкуренція» визначеному Законом України «Про захист економічної конкуренції». Конкуренція може бути відсутня у випадку неможливості отримання рівноцінної послуги чи товару, що зумовлено рядом факторів, як то застосування специфічної технології, використання прав інтелектуальної власності тощо.
Згідно з абзацом четвертим пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відсутність конкуренції з технічних причин на ринку послуг з актуалізації даних про споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за житлово-комунальні послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, управління багатоквартирним будинком тощо із застосуванням відповідного програмно-апаратного комплексу, а також комплексного обслуговування споживачів (населення) житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», за кодом ДК 021:2015: 72310000-1 – Послуги з обробки даних підтверджена Висновком відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» від 05.11.2021 № 025/АНО/21.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872);
2. Експертний висновок науково-консультативного дослідження відокремленого структурного підрозділу ДП «Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» від 05.11.2021 № 025/АНО/21.
Очікувана вартість:
8 017 294.75 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписЗ 10 (десятого) числа місяця з дати підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, наступного за місяцем в якому надавались послуги, шляхом утримання коштів у розмірі з розподільчого рахунку та їх подальшим перерахуванням на поточний рахунок Виконавця
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»)
Кількість
1 послуга
Період постачання
01.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
Оскарження: 15.12.2021 14:05 - 26.12.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Контактна особа:
Пархоменко Ірина Сергіївна +380442474040 cks.kiev@gmail.com
-
Адреса:
03179, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська, 57А
Оскарження: 15.12.2021 14:05 - 26.12.2021 00:00
Ціна пропозиції
8 017 294.75 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.12.2021 14:05
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
e17bfb3c145346b585bdb4757dc79594
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-15-005030-b-b1
Постачальник:
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Контактна особа:
Пархоменко Ірина Сергіївна +380442474040 cks.kiev@gmail.com
-
Адреса:
03179, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська, 57А
Номер договору:
694
Сума договору:
8 017 294.75 UAH з ПДВ
Сума договору:
6 681 078.96 UAH без ПДВ
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Дата підписання:
28.12.2021 09:00
Статус:
Виконаний