• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісні меблі

1. Дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг). 14.12.2021, №482 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5; 44070248 3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю. ФОП Панков Володимир Володимирович 4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг. 3230211259 5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону. 61004, Харківська обл., м. Харків, вул. Пермська, буд. 23, кв. 45-46, +380976115204 6. Назва предмета закупівлі. Мобільний секційний стелаж (Код за ДК 021:2015-39130000-2 Офісні меблі) 7. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 1 найменування, відповідно до документації, до 31.12.2021 8. Ціна та строк виконання договору. 24 087,00 грн. без ПДВ, до 31.12.2021

Завершена

24 087.00 UAH без ПДВ
Номер: 998d699dff15457da7d82890b6fee4b2
Внутрішній номер закупівлі: 13145488
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-15-007715-c   
Замовник: Управління гуманітарного розвитку та соціального захисту населення виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактна особа: Віктор Скибун +380955934669 ugrszngsr@ukr.net http://gora-rada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 24 087.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Мобільний секційний стелаж
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПАНКОВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Ціна пропозиції 24 087.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.12.2021 11:44
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: c948623b3a6b45cf9603c48077f1876f
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-15-007715-c-c1
Постачальник: ПАНКОВ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Номер договору: № 482
Сума договору: 24 087.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 14.12.2021 12:20
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 482.pdf
p7s
sign.p7s