• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Лот №1 – офісне приладдя різне - 31 найменування - 282 одиниці (Додаток № 1-1) Лот №2 – паперове канцелярське приладдя - 5 найменувань - 358 одиниць (Додаток № 1-2) Лот №3 - папір для друку - 3 найменування - 354 одиниці (Додаток № 1-3)

Завершена

34 022.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 14.30 UAH
Номер: 79132a6965bf40fc817ba6be9fb9ca71
Внутрішній номер закупівлі: 1309626
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-20-001091-a   
Замовник: КУ ""Центральна міська лікарня""
Контактна особа: Инна Бабарика +380624737403 cgb_dzer@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 34 022.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 20.10.2017 13:07 - 24.10.2017 16:00
Період прийому пропозицій: 24.10.2017 16:00 - 26.10.2017 17:00
Період кваліфікації: 26.10.2017 17:01 - 27.10.2017 16:02
Період завантаження договору: 26.10.2017 17:01 - 15.11.2017 17:01

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴3 760.00 офісне приладдя різне
  • Лот №2 ₴2 860.00 паперове канцелярське приладдя
  • Лот №3 ₴27 402.00 папір для друку