• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")

Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики наведена в договорі. Строк поставки відповідно до умов договору.

Завершена

1 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 5f29709ade3047869d768adc002a53c4
Внутрішній номер закупівлі: 13090174
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-13-004703-b   
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ УСТИЛУЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Світлана Антонюк 380638007706 finustylugmr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 500.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) код 30190000-7 національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пакунок
Період постачання 13.12.2021 - 31.12.2021
Місце постачання 44731, Україна, Волинська область, Устилуг, Володимирська, буд.40 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТзОВ "КПІ Сервіс Груп"
Ціна пропозиції 1 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.12.2021 18:29
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: a883570e652b4f58945905fa327c9b32
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-13-004703-b-c1
Постачальник: ТзОВ "КПІ Сервіс Груп"
Номер договору: КП 2021-12/820/22
Сума договору: 1 500.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 250.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 13.12.2021 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s