• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

10 200.00 UAH з ПДВ
Номер: c2b6cc869a6642aab0ff48d325e3dbb6
Внутрішній номер закупівлі: 13062284
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-13-000627-b   
Замовник: Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Шеремета Андрій Васильович +380342552210 departrozvhrom@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 200.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 пачка
Період постачання до 17.12.2021
Місце постачання 76004, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Дорошенко Людмила Іванівна
Ціна пропозиції 10 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.12.2021 10:09
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: a4fa2fda62a44f329c91cd06c8a3ebdf
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-13-000627-b-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Дорошенко Людмила Іванівна
Номер договору: №4
Сума договору: 10 200.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 8 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.12.2021 00:00 - 25.12.2021 23:59
Дата підписання: 13.12.2021 00:00
Статус:
Підписаний
звіт про договір
договір №4
p7s
sign.p7s