• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування

Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Послуги з організації харчування, код ДК 021:2015 - 55510000-8. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника

Завершена

666 720.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 340.00 UAH
Номер: 8b2302a67e0547109127520be5c6e6d8
Внутрішній номер закупівлі: 13035335
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-10-009217-c   
Замовник: УСЗОШ І-ІІІ ст №2
Контактна особа: Балога Лариса Петрівна +380312612767 segedio@school2.in.ua http://school2.in.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 666 720.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 340.00 UAH
Період уточнення: 10.12.2021 12:56 - 17.12.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 10.12.2021 12:56 - 27.12.2021 10:00
Аукціон: 28.12.2021 13:06 - 28.12.2021 13:29
Період кваліфікації: 28.12.2021 13:29 - 30.12.2021 13:48
Період завантаження договору: 30.12.2021 13:48 - 19.01.2022 13:48
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Підгірна, 43 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Білак Оксана Іванівна

Оскарження: 30.12.2021 13:48 - 10.01.2022 00:00
Початкова пропозиція 656 320.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
656 320.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.12.2021 13:48
Відповіді на вимоги 10
Документи 14
Скарги 0
ФОП МИСЬКО УСНІЄ АХТЕМІВНА
Початкова пропозиція 666 720.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
666 720.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 13
Скарги 0

Контракти

Номер: 985ab71c3a64416d8cb120b983ada62b
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-10-009217-c-c1
Постачальник: ФОП Білак Оксана Іванівна
Номер договору: 1/22
Сума договору: 628 520.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 17.01.2022 00:00
Статус:
Розірваний
Договір
pdf
img20220509_10004702_0009.pdf
Додаткова угода
p7s
sign.p7s