-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмне забезпечення для "Система електронного фінансового документообігу")
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-12-06-009530-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Торги відмінено
12 177 777.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 121 777.78 UAH
мін. крок: 1% або 121 777.78 UAH
Номер:
6a6f591e59ad4b08af84921722eeeec8
Внутрішній номер закупівлі:
13007592
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-09-004319-b
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42795490
-
Адреса:
03065, Україна, Київська область, Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Литвиненко Юрій Олексійович 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM https://tsoua.com/
Класифікатор ДК 021:2015:
48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
12 177 777.50 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
121 777.78 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
365 300.00 UAH
Період уточнення:
09.12.2021 15:31 - 04.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
09.12.2021 15:31 - 14.01.2022 18:00
Період прекваліфікації:
14.01.2022 18:01 - 07.02.2022 00:00
Аукціон:
07.02.2022 13:48 - 07.02.2022 14:17
Період кваліфікації:
07.02.2022 14:17 - 14.02.2022 18:17
Період завантаження договору:
14.02.2022 18:17 - 06.03.2022 18:17
Умови оплати:
інша подія - 40%
- Подіяінша подія
- ОписОплата 40% вартості постачання ПП здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Програмного продукту за Етапом 1 згідно Календарного плану
- Розмір40%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
інша подія - 7.5%
- Подіяінша подія
- Опис30 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг з інтеграції за етапом 2
- Розмір7.5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
інша подія - 15%
- Подіяінша подія
- Опис30 календарних днів с моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг з інтеграції за етапом 3
- Розмір15%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
інша подія - 15%
- Подіяінша подія
- Опис30 календарних днів с моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг з інтеграції за етапом 4
- Розмір15%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
інша подія - 15%
- Подіяінша подія
- Опис30 календарних днів с моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг з інтеграції за етапом 5
- Розмір15%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
інша подія - 7.5%
- Подіяінша подія
- Опис30 календарних днів с моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі Послуг з інтеграції за етапом 6. 1. Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за Етапом 2 надання Послуг з інтеграції 20 відсотків від вартості надання Послуг з інтеграції 2. Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за Етапом 3 надання Послуг з інтеграції 30 відсотків від вартості надання Послуг з інтеграції 3. Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за Етапом 4 надання Послуг з інтеграції 15 відсотків від вартості надання Послуг з інтеграції 4. Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за Етапом 5 надання Послуг з інтеграції 15 відсотків від вартості надання Послуг з інтеграції 5. Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг за Етапом 6 надання Послуг з інтеграції 20 відсотків від вартості надання Послуг з інтеграції
- Розмір7.5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Програмне забезпечення для "Система електронного фінансового документообігу" (Програмне забезпечення для "Система електронного фінансового документообігу" (48311000-1))
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Програмне забезпечення для "Система електронного фінансового документообігу" (Послуги з інтеграції (48311000-1))
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
Відповідно до документації
Інформація про скасування
Номер:
0fb65b9181724c6bb11cedea84303688
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
в зв’язку з відсутністю подальшої
потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Період оскарження:
18.04.2022 15:31 - 29.04.2022 00:00
Дата опублікування:
18.04.2022 15:31
Дата виконання:
18.04.2022 15:31
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Початкова пропозиція
--- /
---
---
Результати прекваліфікації
Відхилено
01.02.2022 12:58
Результати кваліфікації
Недопущений на етапі прекваліфікації
Відповіді на вимоги
12
Документи
13
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Оскарження: 14.02.2022 18:17 - 25.02.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
30116577
-
Контактна особа:
Макей Ірина 0445859070 (внутр.280) MAKEI@IT.UA
-
Адреса:
02072, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЄЛИЗАВЕТИ ЧАВДАР, будинок 5, офіс 212
Оскарження: 14.02.2022 18:17 - 25.02.2022 00:00
Початкова пропозиція
8 520 000.00 UAH без ПДВ /
7 799 999.00 UAH без ПДВ
7 799 999.00 UAH без ПДВ
Відповіді на вимоги
12
Документи
67
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКРЕСІ БЕЙЗ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35635588
-
Контактна особа:
Россол Олександр 2226060 anybondar@ukr.net https://inbase.com.ua
-
Адреса:
08132, Україна, Київська область, Вишневе, ВУЛИЦЯ ВІТЯНСЬКА, будинок 2, ПРИМІЩЕННЯ 6
Початкова пропозиція
11 965 000.00 UAH без ПДВ /
7 800 000.00 UAH без ПДВ
7 800 000.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
01.02.2022 12:58
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
12
Документи
35
Скарги
0
Приватне акціонерне товариство “Центр комп’ютерних технологій “ІнфоПлюс”
×
-
Код ЄДРПОУ:
16400836
-
Контактна особа:
Мокряков Артем Миколайович 380503570490 A.MOKRYAKOV@INFOPLUS.COM.UA http://infoplus.ua
-
Адреса:
02002 , Україна, Київська область, Київ, Митрополита Андрея Шептицького, 4а
Початкова пропозиція
12 050 000.00 UAH без ПДВ /
12 050 000.00 UAH без ПДВ
12 050 000.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
01.02.2022 12:58
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
12
Документи
25
Скарги
0
Контракти
Номер:
cf64203daf984c719b21d4760282ab13
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-09-004319-b-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30116577
-
Контактна особа:
Макей Ірина 0445859070 (внутр.280) MAKEI@IT.UA
-
Адреса:
02072, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЄЛИЗАВЕТИ ЧАВДАР, будинок 5, офіс 212
Сума договору:
7 799 999.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації