-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область
Завершена
1 002 765.05
UAH з ПДВ
Номер:
54e216ac3fc24989ada300971acd5f63
Внутрішній номер закупівлі:
12938456
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-07-015168-c
Замовник:
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
21467647
-
Адреса:
04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Марта Володимирівна Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» виконує роботи по об’єкту: Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна, 11, смт Володарка, Київська область відповідно до вимог Договору будівельного підряду по об’єкту «Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна, 11, смт Володарка, Київська область» від 17.08.2021 року № 17-21 (далі – Договір) укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі на суму 4 919 745,00 грн., відповідно до оголошення розміщеного в електронній системі закупівель уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25-003323-a).
16.11.2021 року отримано експертний звіт Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» від 16.11.2021 року № 37420 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна, 11, смт Володарка, Київська область. Коригування», відповідно до якого замовником будівництва є Відділ освіти Володарської селищної ради, генеральний проектувальник – ТОВ «Володарський ВКБ», який згідно з чинним законодавством здійснює авторський нагляд за будівництвом зазначеного об’єкту, висновок повторної комплексної експертизи та скориговану проектно-кошторисну документацію.
Генеральним підрядником має бути забезпечено виконання повного комплексу загально-будівельних робіт. При виконанні робіт на об’єкті «Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу «Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа» Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна, 11, смт Володарка, Київська область» були виявлені в проєктно-кошторисній документації додаткові роботи та зміни проектних рішень на загальну суму 1 002 765,05 гривень.
Слід зазначити що проект було скориговано та внесені зміни, а саме:
• капітальний ремонт даху та покрівлі;
• Капітальний ремонт стін з утепленням;
• влаштування системи вентиляції;
• система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей;
• пусконалагоджувальні роботи.
Таким чином, враховуючи потребу здійснити закупівлю додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера необхідно провести додаткову закупівлю робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на виконання пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: експертний звіт Товариства з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК» від 16.11.2021 року № 37420 щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна, 11, смт Володарка, Київська область. Коригування»
Враховуючи вищевикладене, додаткові аналогічні роботи з Капітального ремонту з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна, 11, смт Володарка, Київська область у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону можлива за потреби, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Очікувана вартість:
1 002 765.05 UAH з ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 30%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством пор
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях100 календарні дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписРозрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством пор
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях100 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
Оскарження: 07.12.2021 16:25 - 18.12.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
42977983
-
Контактна особа:
Кисіль Андрій Андрійович +380731739502
-
Адреса:
09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, БУЛЬВАР ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ будинок 106
Оскарження: 07.12.2021 16:25 - 18.12.2021 00:00
Ціна пропозиції
902 376.16 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.12.2021 16:25
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
111efb7601ce41c5b27cc7dd4315c018
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-07-015168-c-c1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42977983
-
Контактна особа:
Кисіль Андрій Андрійович +380731739502
-
Адреса:
09100, Україна, Київська область, місто Біла Церква, БУЛЬВАР ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ будинок 106
Номер договору:
№ 17-21/1
Сума договору:
902 376.16 UAH з ПДВ
Сума договору:
751 980.14 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
23.12.2021 14:18
Статус:
Виконаний