-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( папір офісний )
Торги відмінено
399 846.90
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 999.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 999.23 UAH
Номер:
ddb499ba54fe46c8906ab718fb88c154
Внутрішній номер закупівлі:
12903001
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-06-003547-b
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
00130926
-
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Черкас Наталія Сергіївна 380612285184 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
399 846.90 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
1 999.23 UAH
Період уточнення:
06.12.2021 15:37 - 10.12.2021 10:00
Період прийому пропозицій:
10.12.2021 10:00 - 16.12.2021 14:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: - За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: - «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. - Датою оплати по цьому договору визначається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника»
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку А4
Кількість
4480 пачка
Період постачання
до 30.11.2022
Папір для друку А3
Кількість
10 пачка
Період постачання
до 30.11.2022
Папір ЛПУ -420 SL
Кількість
2 пачка
Період постачання
до 30.11.2022
Папір для плоттеру
Кількість
10 рул
Період постачання
до 30.11.2022
Інформація про скасування
Номер:
dc3994b240c7416aa78a120c35cd2e70
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Неможливість усунення порушень
Дата опублікування:
06.12.2021 16:09
Дата виконання:
06.12.2021 16:09
Статус:
Виконано