• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (хліб цільнозерновий пшеничний)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40210751. 4. Місцезнаходження замовника: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Солоус Галина Павлівна, уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області, тел. +380525851781, e-mail: osvita-mvrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Хліб цільнозерновий пшеничний 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено) 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015:15811100-7 «Хліб» 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Хліб цільнозерновий пшеничний – 12000 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами навчальних закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 540000,00 грн. (п’ятсот сорок тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5400,00 грн. (п’ять тисяч чотириста грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «20» грудня 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Торги відмінено

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 400.00 UAH
Номер: a497b50615f743609fa853669606c6f0
Внутрішній номер закупівлі: 12830113
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-02-007752-c   
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області
Контактна особа: Галина Солоус +380683132882 galinasolous@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 540 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 400.00 UAH
Період уточнення: 02.12.2021 13:07 - 10.12.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 02.12.2021 13:07 - 20.12.2021 00:00
Аукціон: з 20.12.2021 12:59
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:15811100-7 «Хліб» (Хліб цільнозерновий пшеничний)
Код ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб
Кількість 12000 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті

Інформація про скасування

Номер: c8d6289e5c324ae8afa8c91c158f1ee6
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: в звязку з допущеною технічною помилкою при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, в зв"язку з допущеними помилками в завантажених файлах тендерної документації
Період оскарження: 08.12.2021 14:13 - 19.12.2021 00:00
Дата опублікування: 08.12.2021 14:13
Дата виконання: 08.12.2021 14:13
Статус:
Виконано