• Переговорна процедура (скорочена)
  • Однолотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 – код – 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (телекомунікаційні послуги ПрАТ «Київстар» (64212700-2 Послуги універсальної мобільної системи телефонії (UMTS)))

Річний план закупівель на 2022 рік (рішення уповноваженої особи від 01.12.2021 (закупівля послуг телефонного зв’язку та передачі даних на 2022 рік, яка оголошується та проводиться в 2021 році))

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 16abdd3ba81642cba4776427347e9e53
Внутрішній номер закупівлі: 12804968
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-01-004991-b   
Замовник: КНП "ОТЦЕМД та МК" ХОР
Контактна особа: Анастасьєва Ганна +380552493032 gannaanastaseva@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі Згідно зі ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї із процедур, передбачених цією статтею та відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Оператор Приватне акціонерне товариство «Київстар» (далі – ПрАТ «Київстар») є домінуючим оператором телекомунікацій в Україні. Згідно документу Національний план нумерації України, затверджений наказом Міністерства транспорту та зв’язку від 23.11.2006 р. № 1105 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.12.2006 р. за № 1284/13158, визначено що номери служб екстреного виклику 101, 102, 103, 104, 112 є закріпленими за міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, уповноваженими забезпечувати функціонування служб екстреного виклику, а оператори телекомунікацій забезпечують маршрутизацію трафіку. Згідно документу «Порядок передачі викликів екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером 103 в телекомунікаційній мережі загального користування», що затверджено наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 18.06.2013 р. № 324 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 9 липня 2013 р. за № 1139/2367, визначено технічні вимоги та порядок організації передачі викликів екстреної медичної допомоги до системи екстреної медичної допомоги, тобто схема організації зв’язку. На виконання вище зазначених документів розроблено ПАТ «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок», та реалізовано проект Диспетчеризація оперативно-диспетчерської служби (ОДС), у складі робочого проекту «Капітальний ремонт будівель та споруд обласного територіального центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за адресою: вул. О. Гончара , 6, м. Херсон», підключення оперативно-диспетчерських служб до телекомунікаційної мережі загального користування та організація корпоративної телекомунікаційної мережі (на далі Проект). Про використання скороченого номера вузла спеціальних служб Комунальне некомерційне підприємство «Обласний територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Херсонської обласної ради, у відповідності до покладених на нього завдань забезпечує приймання від населення викликів щодо надання екстреної медичної допомоги, надісланих за допомогою усіх засобів зв’язку. Ця функція виконується єдиною оперативно-диспетчерською службою, що є підрозділом КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР. Оперативно-диспетчерська служба функціонує цілодобово та будь яка перерва у роботі (отримання інформації про виклик, щодо надання екстреної медичної допомоги, або передача заявки до бригади швидкої медичної допомоги) є порушенням Закону України про екстрену медичну та унеможливлює громадянам вчасно отримати екстрену медичну допомогу. Том 10.2 Проекту визначає взаємодію КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР з мережею ПрАТ «Київстар». Згідно Проекту за кошти оператора прокладений оптоволоконний кабель від системи мобільної комутації (МSS80) ПрАТ «Київстар» до ОДС, в серверній КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР змонтовано обладнання ПрАТ «Київстар», яке забезпечує прийом виклику за номером 103 від абонентів рухомого зв’язку ПрАТ «Київстар» (30 ліній зв’язку 1 поток Е1). Основні витрати по маршрутизації до ОДС викликів за номером 103 несе оператор ПрАТ «Київстар». Про надання послуг некомутованого доступу до мережі Інтернет (Ethernet) Вузол ОДС в м. Херсон підключений до глобальної мережи Інтернет по оптоволоконному кабелю, який належить ПрАТ «Київстар». Підключення каналу 10 Мбіт/с ця послуга являється резервним забезпеченням постійного зв’язку (обладнання налаштовано в режимі «гарячий резерв») що дозволяє в цілодобовому безперервному режимі зв’язку приймати, обробляти і передавати диспетчерами прийому викликів до диспетчерів напрямку звернення пацієнтів та передачі до виїзного медичного персоналу. Рухомий зв’язок Система обслуговування заявок на екстрену медичну допомогу передбачає необхідність передавання інформації про виклик до обраної бригади. Для цього проектом передбачено оснащення кожної бригади мобільними терміналами з двома sim-картками від різних операторів рухомого зв’язку. ПрАТ «Київстар» є одним із лідерів в сегменті послуг передавання даних для корпоративних клієнтів, володіє волоконно-оптичною мережею, має власну службу технічної підтримки, у складі якої знаходяться аварійні бригади, які забезпечені автотранспортом, а також має особистий виділений номерний ресурс. Найбільш широке покриття 3G, 4G інтернету на території Херсонської області має оператор ПрАТ «Київстар». Зміна існуючого оператора ПрАТ «Київстар» на іншого можливого оператора телекомунікацій призведе до виникнення негативних наслідків, які пов’язані зі значними фінансовими витратами коштів, адміністративних зусиль та тривалого часу для налагодження і адміністрування системи зв’язку. У період такого налагодження можливо очікувати будь які технічні або фінансові непорозуміння, які узгоджуються на протязі тривалого часу, що неможливо при цілодобовій роботі оперативно-диспетчерської службі КНП «ОТЦЕМД та МК» ХОР. Документальним підтвердженням відсутності конкуренції з технічних причин є наступні документи: 1. Наказ Міністерства транспорту та зв’язку від 23.11.2006 р. № 1105 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.12.2006 р. за № 1284/13158, визначено номери служб екстреного виклику 101, 102, 103, 104, 112, які закріплені за міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, уповноваженими забезпечувати функціонування служб екстреного виклику, а оператор телекомунікацій (ПрАТ «Київстар») забезпечує маршрутизацію трафіку; 2. Наказ Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 18.06.2013 р. № 324 «Порядок передачі викликів екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером 103 в телекомунікаційній мережі загального користування» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 липня 2013 р. за № 1139/2367; 3. На виконання вище зазначених документів розроблено ПАТ «Український інститут із проектування і розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури «Діпрозв’язок» проект Диспетчеризація оперативно-диспетчерської служби (ОДС) у складі робочого проекту «Капітальний ремонт будівель та споруд комунального некомерційного підприємства «Обласний територіальний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Херсонської обласної ради за адресою вул. О. Гончара, 6, м. Херсон підключення оперативно-диспетчерських служб до телекомунікаційної мережі загального користування та організація корпоративної телекомунікаційної мережі».
Очікувана вартість: 280 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴280 000.00 Телекомунікаційні послуги ПрАТ «Київстар» (64212700-2 Послуги універсальної мобільної системи телефонії (UMTS))