-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
"Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області" (1 черга) (додаткові роботи, завершення)
Завершена
2 492 372.40
UAH з ПДВ
Номер:
e8d82d770e1a47fbbbf696364af2e51d
Внутрішній номер закупівлі:
12593844
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-19-012976-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
26503980
-
Адреса:
84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Ігор Ігнатов +380671258785 dkb.p@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Департамент є замовником з виконання будівельних робіт за інфраструктурним проектом: "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області"
(далі – проєкт будівництва).
Так, у 2017, 2018 та 2019 році за результатами оголошених процедур закупівель департамент уклав з переможцем договори підряду № 289б, № 118кб та 116б-19. Сума фактичної оплати за договорами склала відповідно 23 691 988,85 грн, 2 685 462,63 грн та 5 543 344,05 грн. Строк дії договорів завершився 31.12.2020.
Роботи були виконані лише частково та проєкт будівництва потребував суттєвих коригувань. Тож у 2020 році було завершено коригування проєкту будівництва, з виділенням 1 та 2 черги будівництва, а техніко-економічні показники попередньої проєктної документації втратили чинність.
Для реалізації 1 черги будівництва за відкоригованим проєктом будівництва проведено закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів, за результатами якої департамент уклав з ПП «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» договір підряду № 37б-20 з ціною 39 425 987,00 грн.
В ході виконання робіт постала потреба в коригуванні проєкту будівництва у зв’язку з необхідністю зміни проєктних рішень, уточнення обсягів робіт. У 2021 році коригування проєкту будівництва завершено. В той же час строк дії договору підряду № 37б-20 завершився 31.12.2020, а розмір фактичної оплати за ним склав 25 245 801,87 грн.
Для завершення реалізації 1 черги за відкоригованим проєктом будівництва потрібно виконати додаткові аналогічні роботи, виникнення яких зумовлено уточненням обсягів робіт, які додані до проєкту та не могли бути реалізовані в рамках договору № 37б-20.
Через те, що додаткові роботи тотожні тим, що виконувались за основним договором, а також, що вони технічно пов'язані, тому є необхідність закупівлі додаткових робіт саме у ПП «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС».
Тож наразі існує необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт, які складаються із змінених та додаткових робіт, що були передбачені договором № 37б-20. Вартість аналогічних робіт становить 2 492 372,40 грн. та є меншою ніж 50% від ціни основного договору.
Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є:
1) за закупівлею ID: UA-2020-04-27-002777-b: повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2020, звіт про результати проведення процедури закупівлі
від 28.05.2020.
2) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області
від 05.07.2017 № 05-0274-17 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області".
3) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області
від 19.06.2018 № 05-0212-18 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області" (коригування).
4) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області
від 30.09.2019 № 05-0342-18 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області" (коригування).
5) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області
від 11.03.2020 № 05-0536-19 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області" (коригування).
6) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області
від 28.09.2021 № 05-0124/01-21 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області" (коригування).
7) експертний звіт філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Донецькій області від 16.11.2021 № 05-0167/01-21 щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області" (коригування).
Очікувана вартість:
2 492 372.40 UAH з ПДВ
Умови оплати:
інша подія - 30%
- Подіяінша подія
- Опис«Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях90 календарні дні
інша подія - 65%
- Подіяінша подія
- ОписОплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору
- Розмір65%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях35 робочі дні
інша подія - 5%
- Подіяінша подія
- ОписЗамовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках
- Розмір5%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях35 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №6 Селидівської міської ради Донецької області" (1 черга) (додаткові роботи, завершення)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
Оскарження: 19.11.2021 16:17 - 30.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
33991075
-
Контактна особа:
Вітушинський Антон +380959060741
-
Адреса:
04205, Україна, м. Київ, м. Київ, пр.Оболонський будинок 26 приміщення 1010
Оскарження: 19.11.2021 16:17 - 30.11.2021 00:00
Ціна пропозиції
2 198 031.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.11.2021 16:17
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
75ad024ad4ea42d08d7d34ac0b6f96a6
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-19-012976-a-a1
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33991075
-
Контактна особа:
Вітушинський Антон +380959060741
-
Адреса:
04205, Україна, м. Київ, м. Київ, пр.Оболонський будинок 26 приміщення 1010
Номер договору:
117б-21
Сума договору:
2 198 031.60 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 831 693.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
30.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
30.11.2021 16:44
Статус:
Підписаний