-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Стоматологічна рентгенівська плівка інтраоральна дентальна 3x4см, Kodak Dental Carestream D-Speed Film, в упаковці 100 шт. - відповідний код 32354110-3
Торги відмінено
11 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 58.50 UAH
Номер:
b19613b0f81545f98dc69d84b1e36171
Внутрішній номер закупівлі:
12591829
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-19-006049-b
Замовник:
ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО
×
-
Код ЄДРПОУ:
02010793
-
Адреса:
79010, Україна, Львівська область, Львів, 79010, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 69
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Фурманець Марія Романівна 380630749361 SUPPLY_DEPT@MEDUNIV.LVIV.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
11 700.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
58.50 UAH
Період уточнення:
19.11.2021 15:39 - 25.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
25.11.2021 00:00 - 29.11.2021 00:00
Аукціон:
з 01.12.2021 13:14
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стоматологічна рентгенівська плівка інтраоральна дентальна 3x4см, Kodak Dental Carestream D-Speed Film, в упаковці 100 шт. - відповідний код 32354110-3
Кількість
22 упаковка
Період постачання
до 31.12.2021
Інформація про скасування
Номер:
75f758ed5b144f6790c41271c5cb8771
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення, зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
Враховуючи те, що роз’яснення на вимогу учасника процедури закупівлі було надано на другий після оприлюднення вимоги в електронній системі закупівель виникає необхідність у відміні спрощеної закупівлі.
Дата опублікування:
26.11.2021 16:17
Дата виконання:
26.11.2021 16:17
Статус:
Виконано