-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Постачання та налагодження програмного забезпечення системи централізованого керування функціями друку
Відповідальними за проведення процедури: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, керівник сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua, - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Цибульський Андрій Юрійович, головний спеціаліст відділу інформаційно-технічного забезпечення та обслуговування інформаційних ресурсів НАЗК Управління інформаційно-аналітичних систем та захисту інформації, тел.: (044) 200-06-42, e-mail: a.tsybulskii@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади. Строк надання послуг – не пізніше 24 грудня 2021 року.
Завершена
274 866.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 374.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 374.33 UAH
Номер:
d46ab598327b428292d0b8b72a9b3b9a
Внутрішній номер закупівлі:
12569650
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-18-014465-a
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
×
-
Код ЄДРПОУ:
40381452
-
Адреса:
01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Галина Яковлева +380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua https://nazk.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
274 866.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
1 374.33 UAH
Період уточнення:
18.11.2021 18:28 - 26.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
18.11.2021 18:28 - 06.12.2021 10:00
Аукціон:
07.12.2021 12:41 - 07.12.2021 13:04
Період кваліфікації:
07.12.2021 13:04 - 13.12.2021 12:57
Період завантаження договору:
13.12.2021 12:57 - 02.01.2022 12:57
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписУмови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): з метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі Послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Постачання та налагодження програмного забезпечення системи централізованого керування функціями друку
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 24.12.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "СУЧАСНИЙ СЕРВІС"
Оскарження: 13.12.2021 12:57 - 24.12.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
41165930
-
Контактна особа:
Олександр Квачов +380503807205 service_s@i.ua
-
Адреса:
03022, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 30/1, квартира 73
Оскарження: 13.12.2021 12:57 - 24.12.2021 00:00
Початкова пропозиція
273 697.11 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
273 697.11 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.12.2021 12:57
Відповіді на вимоги
10
Документи
67
Скарги
0
ТОВ "ОПТІМУМ ДРУК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44566012
-
Контактна особа:
Ірина Шестопалова +380933494194 optimum-druk@ukr.net
-
Адреса:
03134, Україна, м. Київ, місто Київ, б.Кольцова, будинок 14Л, квартира 61
Початкова пропозиція
274 686.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
274 686.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
10
Документи
34
Скарги
0
Контракти
Номер:
98511da6644545afb3e3b739d95d24c6
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-18-014465-a-c1
Постачальник:
ТОВ "СУЧАСНИЙ СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41165930
-
Контактна особа:
Олександр Квачов +380503807205 service_s@i.ua
-
Адреса:
03022, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 30/1, квартира 73
Номер договору:
187/21
Сума договору:
273 697.11 UAH без ПДВ
Період дії договору:
24.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
24.12.2021 10:00
Статус:
Виконаний