• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Закупівля додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні №3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

563 167.90 UAH з ПДВ
Номер: 0cd174dcef104832b562d85a29697bb7
Внутрішній номер закупівлі: 12521482
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-17-001039-c   
Замовник: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: 05.11.2020 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні №3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2020-11-05-004642-b). З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» (Надалі – ТОВ «Будівельна компанія «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ»), був укладений Договір Підряду № 172/20-213 від 14.12.2021 на суму 23 270 000,00 грн. з ПДВ. В ході виконання ремонтних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні №3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» виникла необхідність у проведенні процедури закупівлі додаткових аналогічних робіт, які передбачені проектною документацією, однак відповідні роботи відсутні у кошторисній документації. Перелік робіт наступний: 1) передбачено влаштування закладних для інженерних мереж в місцях влаштування шару асфальтобетонних покриттів; 2) влаштування навісів над входами до будівлі; Враховуючи те, що зазначені роботи технічно та економічно зв’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" тому доцільно в якості виконавця робіт, обрати саме ТОВ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ", що дозволить: - забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який виконував основні обсяги робіт); - досягти якості виконаних робіт в цілому; - підвищити ефективність гарантійних зобов’язань підрядної організації за виконані роботи в межах установленого гарантійного строку згідно з нормативно-правовими актами у сфері будівництва. Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні №3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» з ТОВ «ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера
Очікувана вартість: 563 167.90 UAH з ПДВ
Умови оплати:
дата подання заявки - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля додаткових аналогічних будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) з заміною вікон Київської міської клінічної лікарні №3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

Оскарження: 17.11.2021 12:03 - 28.11.2021 00:00
Ціна пропозиції 563 167.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.11.2021 12:03
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: e179a255c2b442499525bc5c13a12de6
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-17-001039-c-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
Номер договору: №172/21-360
Сума договору: 537 481.41 UAH з ПДВ
Сума договору: 528 523.17 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 29.11.2021 14:04
Статус:
Виконаний
pdf
172-21-360 (Головний корпус).pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ №1 172-21-360 (П. Запорожця гол корп).pdf
p7s
sign.p7s