• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний

Новий предмет закупівлі, під час перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів. Вид закупівлі - Договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Завершена

49 923.00 UAH з ПДВ
Номер: 4b986c20a5ac4962ad381ec356680c4e
Внутрішній номер закупівлі: 12511571
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-16-012071-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Наталя Губіна +380577680817 tenderupo@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 49 923.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 387 пачка
Період постачання 12.11.2021 - 19.11.2021
Місце постачання 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 20 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
Ціна пропозиції 49 923.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.11.2021 16:01
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d4a413cf896844e0a899027a4596af18
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-16-012071-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
Номер договору: 281
Сума договору: 49 923.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 41 602.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 12.11.2021 17:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s