• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Витратні матеріали для проведення лабораторних фізико-хімічних досліджень)

1. Найменування замовника: Херсонський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України 2. Місцезнаходження замовника: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 28а 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25574185. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мадатова Юлія Олександрівна, провідний фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Херсонського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України, 73026, Україна, Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 28а, телефон +380509892247, e-mail: zakupki.ks-ndekc@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота): ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Витратні матеріали для проведення лабораторних фізико-хімічних досліджень) 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2065 штук 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 28а 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 13.12. 2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Товару Покупцем здійснюється на підставі отриманих від Постачальника рахунка та видаткової накладної шляхом безготівкового переказу коштів на його поточний рахуно протягом 10 банківських днів з моменту поставки Товару. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 31040,40 грн. тридцять одна тисяча сорок гривень, 40 коп з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага цінового критерію – 100 %. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, в тому числі ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або без ПДВ (якщо учасник не є платником ПДВ). Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «18» листопада 2021 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» листопада 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Примітки: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічне завдання (якісні та кількісні вимоги)». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Кваліфікаційні вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Форма Пропозиція».

Завершена

31 040.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 155.20 UAH
Номер: 04918ffc1ae2438c9be66015763c69b5
Внутрішній номер закупівлі: 12461938
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-12-015964-a   
Замовник: ХЕРСОНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Контактна особа: Юлія Мадатова +380509892247 zakupki.ks-ndekc@ukr.net https://www.ndekc-ks.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 31 040.40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 155.20 UAH
Період уточнення: 12.11.2021 16:57 - 18.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 18.11.2021 12:00 - 23.11.2021 00:00
Аукціон: з 23.11.2021 12:02
Період кваліфікації: 23.11.2021 00:00 - 26.11.2021 14:58
Період завантаження договору: 26.11.2021 14:58 - 16.12.2021 14:58
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплекти віал для хроматографії скляні ND9 об’ємом 1,5-2,0 мл, кришки з септами (силікон/червоний ПТФЕ))
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 13.12.2021
Місце постачання 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Миколаївське шосе, 28а На карті
Пробірки лабораторні
Код ДК 021:2015: 33192500-7 Пробірки
Кількість 65 штуки
Період постачання до 13.12.2021
Місце постачання 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Миколаївське шосе, 28а На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Югсинтез"

Оскарження: 26.11.2021 14:58 - 01.12.2021 00:00
Початкова пропозиція 30 630.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
30 630.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.11.2021 14:58
Документи 19
Скарги 0

Контракти

Номер: a5814ad09fc34f18b96595475c5ebec4
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-12-015964-a-a1
Постачальник: ТОВ "Югсинтез"
Номер договору: 258
Сума договору: 30 630.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 25 525.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 01.12.2021 09:15
Статус:
Виконаний
pdf
Договір Югсинтез.pdf
p7s
sign.p7s