-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція навчального корпусу школи-ліцею №1 по вул. Парковій, 4 в м. Малині (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Джерела фінансування: державний бюджет - 1 546 949,25 грн в 2021р.; місцевий бюджет - 244 115,01 грн в 2022р.
Завершена
1 791 064.26
UAH з ПДВ
Номер:
6f9a3a985eb9480cbeeabe8277f9f540
Внутрішній номер закупівлі:
12421389
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-11-001242-b
Замовник:
Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
33071141
-
Адреса:
11601, Україна, Житомирська область, місто Малин(пн), пл.Соборна, будинок 6А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Петрачек Надія Вікторівна 0687490266 petracheknadija@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
В результаті закупівлі за процедурою відкритих торгів (UA-2019-09-09-000334-c), 17.10.2019 року між Управлінням освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради та ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" було укладено договір підряду № 08/10/19 по обєкту: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція навчального корпусу школи-ліцею №1 по вул. Парковій, 4 в м. Малині», за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, на суму 4798789,19 грн з ПДВ. Однак у ході виконання робіт за даним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виявлено, що для продовження робіт з реконструкції, потрібно здійснити коригування проектно-кошторисної документації з зазначенням додаткових та залишкових робіт, які збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. У 2021 році було здійснено коригування проектної документації по робочому проекту «Реконструкція навчального корпусу школи-ліцею №1 по вул. Парковій, 4 в м. Малині» та пройдена експертиза і отримано експертний звіт № 08/0017-10/21 від 08 жовтня 2021 року. Згідно вищевказаного експертного звіту було здійснено коригування проекту, та проведено експертизу проектної документації. Під час розгляду проектної документації експертами та проведення комплексної експертизи проекту було внесено зміни та доповнення в проект. Згідно з завданням замовника, обсягом проектної документації, кошторисним призначенням на 2021 рік, існує необхідність проведення додаткових робіт (зазначені у відомості обсягів робіт), не включених у початковий проект, але проведення яких стало необхідним через непередбачувані обставини. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи тощо не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому.
Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція навчального корпусу школи-ліцею №1 по вул. Парковій, 4 в м. Малині. Коригування.» та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п.5 ч.2 ст.40 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця вищевказаних додаткових і таких, що витікають з них, залишкових робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ", що дозволить: - дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Відповідно до частини 3 статті 40 Закону – в разі проведення переговорів відповідно до п.5 ч.2 ст.17 Закону Замовник не вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Очікувана вартість:
1 791 064.26 UAH з ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція навчального корпусу школи-ліцею №1 по вул. Парковій, 4 в м. Малині (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
Оскарження: 11.11.2021 12:12 - 22.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
34788625
-
Контактна особа:
Пілянкевич Юрій Олександрович +380965469343 termouniversal-nvf@ukr.net
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Рильського, буд. 9
Оскарження: 11.11.2021 12:12 - 22.11.2021 00:00
Ціна пропозиції
1 791 064.26 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.11.2021 12:12
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
0bb27920402f43c0ae1ba509983b2d1b
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-11-001242-b-b1
Постачальник:
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34788625
-
Контактна особа:
Пілянкевич Юрій Олександрович +380965469343 termouniversal-nvf@ukr.net
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Рильського, буд. 9
Номер договору:
22/11-21
Сума договору:
1 791 064.26 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 492 553.55 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.11.2021 15:58 - 31.12.2021 15:58
Дата підписання:
23.11.2021 15:58
Статус:
Виконаний