-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний для друку формату А4)
Папір офісний для друку формату А4 в кількості 847 пачок
Торги відмінено
105 858.06
UAH з ПДВ
Номер:
5e29de75b2c9464ea9cb8fb28663c8b8
Внутрішній номер закупівлі:
12403190
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-10-010006-a
Замовник:
Кіровоградський обласний центр зайнятості
×
-
Код ЄДРПОУ:
02771569
-
Адреса:
25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка,12
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Контактна особа:
Черноус Микола Миколайович 380522321741 zakupivli@kocz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. 05.10.2021 Кіровоградським обласним центром зайнятості було оголошено процедуру закупівлі: Папір офісний для друку формату А4 (код за ДК 021:2015 – 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне) ідентифікатор в системі PROZORRO UA-2021-10-05-007559-b, яка була відмінена у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується Звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-10-05-007559-b, дата формування звіту 21 жовтня 2021 року. Повторно 21.10.2021 Кіровоградським обласним центром зайнятості було оголошено процедуру закупівлі: Папір офісний для друку формату А4 (код за ДК 021:2015 – 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне) ідентифікатор в системі PROZORRO UA-2021-10-21-001304-a, яка була відмінена у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується Звітом про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-10-21-001304-a, дата формування звіту 09 листопада 2021 року.
Очікувана вартість:
105 858.06 UAH з ПДВ
Умови оплати:
інша подія - 100%
- Подіяінша подія
- ОписУмови оплати: у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу Товару. Перебіг строків розрахунків може зупинятися на період дії карантину. Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний для друку формату А4
Кількість
847 пачок
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вулиця Леоніда Куценка, буд. 12
На карті
Інформація про скасування
Номер:
4d60acf92d0646f5b107fe69ff012395
Причина скасування:
Непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі)
Опис причини скасування:
непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до п.5 ч. 8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 №114-ІХ)
Період оскарження:
29.11.2021 11:31 - 10.12.2021 00:00
Дата опублікування:
29.11.2021 11:31
Дата виконання:
29.11.2021 11:31
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Оскарження: 10.11.2021 14:38 - 21.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Контактна особа:
Михайленко В.І. +380985100773 kg-tvg@ukr.net
-
Адреса:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Куренівська будинок 2-Б
Оскарження: 10.11.2021 14:38 - 21.11.2021 00:00
Ціна пропозиції
105 858.06 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.11.2021 14:38
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
7e3a64ef75d9462a903b50a80d51590e
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-10-010006-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Контактна особа:
Михайленко В.І. +380985100773 kg-tvg@ukr.net
-
Адреса:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Куренівська будинок 2-Б
Сума договору:
105 858.06 UAH з ПДВ
Сума договору:
105 858.06 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації