• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

813.83 UAH з ПДВ
Номер: 7250e48b1e6a48599e29f8f7f53fd6c9
Внутрішній номер закупівлі: 12366154
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-09-000325-b   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ПРИАЗОВСЬКА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ"
Контактна особа: Наталя Федина +380979283094 kpik.fedyna@mariupolrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 813.83 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (Затискачі для паперів Buromax (BM.5303), 32 мм., 12 шт. в пачці)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Затискачі для паперів Buromax (BM.5301), 51 мм., 12 шт. в пачці)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Клейка стрічка канцелярська (Клейка стрічка Axent (3016-А), 24мм х 18м, 40мкм, прозора)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Папка-реєстратор Buromax (BM.3012-02c) А4, 50 мм, одностороння ламінація PP, синя)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперовий блок для нотаток AXENT Elite White (8006-A) непроклеєний, 70 г/м2, 90х90мм, 420 шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Маркери для виділення тексту Centropen (8722/4/BL), 4 маркера різних кольорів)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 набір
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Ножиці BUROMAX (BM.4521), 210 мм, металеві ручки з ергоном. вставками)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Кнопки Axent (4213-A) металеві з пластиковим гвіздочком, 50шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Ніж канцелярський Axent (6704-A), корпус пластиковий, металева направляюча, гумова вставка, ширина леза 18 мм)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Офісне устаткування та приладдя різне (Брелок для ключів Buromax (BM.5473-99) пластиковий, з полем для напису, 60х20мм)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання до 21.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЦЕВИЧ ВІТА СЕРГІЇВНА
Ціна пропозиції 813.83 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.11.2021 09:16
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a178cc1a4dbd4c51868a9eab6b4faf0b
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-09-000325-b-b1
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЦЕВИЧ ВІТА СЕРГІЇВНА
Номер договору: 65
Сума договору: 813.83 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 15.11.2021 09:31
Статус:
Виконаний
pdf
договор 65.pdf
p7s
sign.p7s