• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Столярні вироби ( Двері, відповідний код ДК 021-2015-44221200-7 - Двері; Дверний блок, відповідний код ДК 021-2015-44221210-0 - Дверні полотна ; Лиштва, відповідний код ДК 021-2015-44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби ).

Закупівля здійснюється за виділені додаткові кошти, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі (Інші джерела власних надходжень (благодійні внески) та наявної потреби. В залежності від предмету закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених пунктом 28 частини першої статті 1, пунктами 1 і 2 частини першої статті 3 та частиною третьою статті 3 Закону. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 4 нової редакції Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас частиною першою статті 4 нової редакції Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Отже, у разі виділення додаткових коштів, які замовник об"єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору.

Завершена

27 010.00 UAH без ПДВ
Номер: 4ecc6fbd73a24a90845df69fb5d04954
Внутрішній номер закупівлі: 12362239
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-08-014734-b   
Замовник: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОВЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ"
Контактна особа: Антонюк Сергій Миколайович +380335254331 Kovel.licey@i.ua http://www.kpl.volyn.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 27 010.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Двері металопластикові
Код ДК 021:2015: 44221200-7 Двері
Кількість 1 штуки
Період постачання до 30.12.2021
Місце постачання 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Варшавська, 10 На карті
Дверний блок
Код ДК 021:2015: 44221210-0 Дверні полотна
Кількість 4 штуки
Період постачання до 30.12.2021
Місце постачання 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Варшавська, 10 На карті
Лиштва
Код ДК 021:2015: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби
Кількість 75 штуки
Період постачання до 30.12.2021
Місце постачання 45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Варшавська, 10 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Марчук Ігор Костянтинович
Ціна пропозиції 27 010.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.11.2021 17:11
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 1279e08910fe4f67bb0d52131b188a3e
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-08-014734-b-b1
Постачальник: ФОП Марчук Ігор Костянтинович
Номер договору: 506
Сума договору: 27 010.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.11.2021 00:00 - 30.12.2021 23:59
Дата підписання: 08.11.2021 00:00
Статус:
Підписаний
Договір
p7s
sign.p7s