-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт опалення будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №19 по вул. Заньковецької, 66» в м. Ужгород (додаткові роботи)
Завершена
243 764.00
UAH без ПДВ
Номер:
bf909baf765e454484d18634b87c61b1
Внутрішній номер закупівлі:
12314434
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-04-006277-b
Замовник:
Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
05517713
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Жупанатська, 3 Б
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Михайло САВКО +380312615621 ukbumrtk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Між управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради (надалі за текстом – Замовник) та Фізичною особою підприємцем Фантою Іваном Івановичем (надалі за текстом – Виконавець), за результатом проведених відкритих торгів (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» UA-2021-04-30-003088-b), укладено Договір підряду № 59/21 від 23.06.2021р. на виконання будівельних робіт з капітального ремонту опалення будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №19 по вул. Заньковецької, 66» в м. Ужгород.
Під час виконання робіт з капітального ремонту були виявлені значна кількість та обсяг робіт без яких технологічно неможливо виконувати подальші роботи з дотриманням будівельних вимог. Відповідно, виникла нагальна необхідність у коригуванні проекту «Капітальний ремонт опалення будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №19 по вул. Заньковецької, 66» в м. Ужгород, у зв’язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт не зазначених у початковому проекті, але які стали необхідними для виконання проекту. Коригований проект було подано на проведення будівельної експертизи, за результатами проведення якої, отримано експертний звіт від 27.10.2021 №121430-BH. На виконання вимог п.42 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 (із змінами), відкоригована проектна документація затверджена наказом Замовника № 45/21 від 03.11.2021р. Додаткові роботи по відкоригованому робочому проекту не були зазначені у початковому проекті, проте є пов’язаними у технологічному процесі з роботами, які виконуються Підрядником за Договором підряду та повинні проводитись у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт. Вищевказані додаткові роботи є технічно та економічно пов'язані з основним договором.
Враховуючи вже виконані роботи, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме:
- несумісності з вже розпочатими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
- конструктивні особливості деяких складових капітального ремонту для забезпечення відповідності проектним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання;
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі;
- до втрати гарантій якості на роботи та змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, а також можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем.
Відповідно до п.5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура застосовується Замовником як виняток у разі зокрема: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Основним договором про закупівлю є договір підряду №59/21 від 23.06.2021р. на виконання будівельних робіт з капітального ремонту опалення будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №19 по вул. Заньковецької, 66 в м. Ужгород, укладений за результатами проведення тендеру (UA-2021-04-30-003088-b) з Фізичною особою підприємцем Фантою Іваном Івановичем.
Виходячи з викладеного вище, є необхідність у проведенні з Фізичною особою підприємцем Фантою Іваном Івановичем переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт опалення будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №19 по вул. Заньковецької, 66» в м. Ужгород (додаткові роботи) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРAВИЛA ВИЗНAЧЕННЯ ВAРТОСТІ БУДІВНИЦТВA»), (код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість:
243 764.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
виконання робіт - 100%
- Подіявиконання робіт
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт опалення будівлі ЗОШ І-ІІІ ст. №19 по вул. Заньковецької, 66» в м. Ужгород (додаткові роботи) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРAВИЛA ВИЗНAЧЕННЯ ВAРТОСТІ БУДІВНИЦТВA»), (код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФАНТА ІВАН ІВАНОВИЧ
Оскарження: 10.11.2021 10:21 - 21.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2435502933
-
Контактна особа:
ФАНТА ІВАН ІВАНОВИЧ +380979794300
-
Адреса:
90144, Україна, Закарпатська область, Іршавський район, село Малий Раковець, вул. Фединця, буд. 22
Оскарження: 10.11.2021 10:21 - 21.11.2021 00:00
Ціна пропозиції
243 764.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.11.2021 10:21
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
0d249d5e4e814b549315c5f280a5d0b2
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-04-006277-b-a1
Постачальник:
ФАНТА ІВАН ІВАНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2435502933
-
Контактна особа:
ФАНТА ІВАН ІВАНОВИЧ +380979794300
-
Адреса:
90144, Україна, Закарпатська область, Іршавський район, село Малий Раковець, вул. Фединця, буд. 22
Номер договору:
172/21
Сума договору:
243 764.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
22.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
22.11.2021 16:30
Статус:
Виконаний