-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Стільці та крісла офісні (ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ): стільці офісні (ДК 021:2015-39112000-0), крісла офісні (ДК 021:2015-39111100-4), крісла м’які розкладні (ДК 021:2015-39113100-8)
1. Кількість та обсяг товару – згідно з Додатком №3 до Тендерної документації. 2. Місце поставки Товару - Місце поставки: КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» та станції швидкої медичної допомоги – відокремлені структурні підрозділи КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресами згідно п.4.3 Тендерної документації та Додатку №2 до Додатку №4 (проект договору) до Тендерної документації. 3. Строк поставки Товару: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Постачальником відповідної заявки від Замовника.
Завершена
1 443 700.00
UAH з ПДВ
Номер:
6d110d9e183b4ef49bf0299838d8985a
Внутрішній номер закупівлі:
12312068
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-04-002429-c
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
13491258
-
Адреса:
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Зубань Марина Олександрівна 380956300246 docemp.tender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі)Умова застосування переговорної процедури закупівлі – пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: 17 вересня поточного року тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» було прийняте рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю стільці та крісла офісні (ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ): стільці офісні (ДК 021:2015-39112000-0), крісла офісні (ДК 021:2015-39111100-4), крісла м’які розкладні (ДК 021:2015-39113100-8) (протокол засідання тендерного комітету № 271 від 17.09.2021р. ). 04 жовтня 2021 о 16:00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі - UA-2021-09-17-001934-a та стало відомо що для участі в закупівлі подано менше двох тендерних пропозицій. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій, згідно п.1 р.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол засідання тендерного комітету № 295 від 04.10.2021р.). 05 жовтня поточного року тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» було прийняте рішення щодо повторного проведення відкритих торгів на закупівлю стільці та крісла офісні (ДК 021:2015-39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ): стільці офісні (ДК 021:2015-39112000-0), крісла офісні (ДК 021:2015-39111100-4), крісла м’які розкладні (ДК 021:2015-39113100-8) (протокол засідання тендерного комітету № 297 від 05.10.2021р.). 21 жовтня 2021р. о 14:00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі - UA-2021-10-05-000453-a, та стало відомо що для участі в закупівлі подано менше двох тендерних пропозицій. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій, згідно п.1 р.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол засідання тендерного комітету № 314 від 21.10.2021р.). Таким чином, замовником було двічі відмінено тендер через подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» №295 від 04.10.2021 року про відміну відкритих торгів за номером UA-2021-09-17-001934-a; причина відміни - подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій; 2. звіт про результати проведення процедури закупівлі; 3. протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» № 314 від 21.10.2021 року про відміну відкритих торгів за номером - UA-2021-10-05-000453-a; причина відміни - подання для участі в закупівлі менше двох тендерних пропозицій; 4. звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Очікувана вартість:
1 443 700.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за Товар здійснюється після його прийняття та відповідного пред’явлення видаткової накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці офісні NS ISO (чорний каркас з оббивкою сірого кольору) (з доставкою)
Кількість
189 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, О.Вишні, буд.24 (повний перелік адрес згідно Додатку 2 до Договору)
На карті
Стільці офісні NS ISO (хромований каркас з оббивкою сірого кольору) (з доставкою)
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, О.Вишні, буд.24 (повний перелік адрес згідно Додатку 2 до Договору)
На карті
Крісло NS Prestige (чорний каркас з оббивкою сірого кольору)(з доставкою)
Кількість
34 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, О.Вишні, буд.24 (повний перелік адрес згідно Додатку 2 до Договору)
На карті
Крісло Атлетік (чорний каркас з оббивкою чорного кольору із екокожи)(з доставкою)
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, О.Вишні, буд.24 (повний перелік адрес згідно Додатку 2 до Договору)
На карті
Крісло Атлант (чорний каркас з оббивкою чорного кольору із екокожи) (з доставкою)
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, О.Вишні, буд.24 (повний перелік адрес згідно Додатку 2 до Договору)
На карті
Крісло Атлант (чорний каркас з оббивкою бежевого кольору із екокожи) (з доставкою)або еквівалент
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, О.Вишні, буд.24 (повний перелік адрес згідно Додатку 2 до Договору)
На карті
Крісло м’яке розкладне
Кількість
213 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
84331, Україна, Донецька область, Краматорськ, О.Вишні, буд.24 (повний перелік адрес згідно Додатку 2 до Договору)
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Бистров Дмитро В’ячеславович
Оскарження: 04.11.2021 16:06 - 15.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2965006792
-
Контактна особа:
Бистров Дмитро В’ячеславович +380989652635 prestige_m3@ukr.net
-
Адреса:
27502, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, Незалежності, 181
Оскарження: 04.11.2021 16:06 - 15.11.2021 00:00
Ціна пропозиції
1 441 737.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2021 16:06
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
268d361f54e84772a88401c021420f4d
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-04-002429-c-c1
Постачальник:
ФОП Бистров Дмитро В’ячеславович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2965006792
-
Контактна особа:
Бистров Дмитро В’ячеславович +380989652635 prestige_m3@ukr.net
-
Адреса:
27502, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, Незалежності, 181
Номер договору:
151121/Ц
Сума договору:
487 020.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
15.11.2021 00:01
Статус:
Виконаний