• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток «Toppan CP500»)

Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, в результаті розподілу додаткових коштів спеціального фонду КПКВ 1001080, надходження яких неможливо було перебачити замовником, є додаткова потреба в закупівлі послуг Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток «Toppan CP500») (код за ДК 021:2015–50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). 1. Дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг). 03.11.2021, № 62/К-772. 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; код 08751177 3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю. ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» 4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг. 39342787 5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону. 01021, м. Київ, провулок Виноградний, 4, +380442239943 6. Назва предмета закупівлі. Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток «Toppan CP500») (код за ДК 021:2015–50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) 7. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Діагностика поломок і несправностей та поточний ремонт принтеру Toppan CP500 серійний номер В4602438 – 1 послуга, м. Київ, провулок Виноградний, 4; до 31.12.2021 8. Ціна та строк виконання договору. 11 065,02 грн. з ПДВ, до 31.12.2021

Завершена

11 065.02 UAH з ПДВ
Номер: c0511070522d4e83b07578b904b5d877
Внутрішній номер закупівлі: 12305515
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-04-008539-a   
Замовник: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Контактна особа: Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net http://www.naiau.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 11 065.02 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Діагностика поломок і несправностей та поточний ремонт принтеру Toppan CP500 серійний номер В4602438
Код ДК 021:2015: 50312600-1 Технічне обслуговування і ремонт обладнання інформаційних технологій
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Виноградний, 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
Ціна пропозиції 11 065.02 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2021 13:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2d6502d3e2da4293a57631d5cc2f8dbe
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-04-008539-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
Номер договору: № 62/К-772
Сума договору: 11 065.02 UAH з ПДВ
Сума договору: 9 220.85 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 03.11.2021 16:00
Статус:
Підписаний
PDF
№ 62 К-772.PDF
p7s
sign.p7s