-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Столи письмові з шухлядами
Місцезнаходження замовника: 21027 Україна Вінницька область місто Вінниця вулиця Андрія Первозванного будинок 22 Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Завершена
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Номер:
e8dc4cc1251d43fe80c3980613ca3ac3
Внутрішній номер закупівлі:
12302466
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-04-006296-a
Замовник:
Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21725150
-
Адреса:
21027, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Андрія Первозваного, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Людмила Зазгарська +380983171935 school10vin@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
10 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
100.00 UAH
Період уточнення:
04.11.2021 12:22 - 10.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
10.11.2021 00:00 - 15.11.2021 00:00
Аукціон:
з 15.11.2021 14:57
Період кваліфікації:
15.11.2021 00:00 - 19.11.2021 16:24
Період завантаження договору:
19.11.2021 16:24 - 09.12.2021 16:24
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата після події: поставка товару. Тип оплати: післяоплата. Розмір оплати: 100%. Період (днів): 60 ( календарні ). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Стіл учительський. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39121200-8 Столи.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях60 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Столи письмові з шухлядами
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 30.11.2021
Місце постачання
21027, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Андрія Первозванного, 22
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПП "Кедр-ВВ"
Оскарження: 19.11.2021 16:24 - 24.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
37357697
-
Контактна особа:
Коломієць Віктор 380674306239 kedr-vinn@ukr.net
-
Адреса:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця І. Савченко, будинок 26
Оскарження: 19.11.2021 16:24 - 24.11.2021 00:00
Початкова пропозиція
9 960.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 960.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.11.2021 16:24
Документи
30
Скарги
0
Контракти
Номер:
04d273a126e246d0b23facfb4fd24457
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-04-006296-a-a1
Постачальник:
ПП "Кедр-ВВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37357697
-
Контактна особа:
Коломієць Віктор 380674306239 kedr-vinn@ukr.net
-
Адреса:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця І. Савченко, будинок 26
Номер договору:
1
Сума договору:
9 960.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
8 300.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
25.11.2021 15:00
Статус:
Виконаний