-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3-Послуги з організації шкільного харчування )
ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3-Послуги з організації шкільного харчування )
Завершена
15 750.00
UAH без ПДВ
Номер:
7259bcbe23e9448bb3974699238c5f03
Внутрішній номер закупівлі:
12290731
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-03-003217-b
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44152919
-
Адреса:
77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дронів Оксана Василівна 380979035067 bogoosvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
У Замовника, Відділ освіти, молоді та спорту є необхідність закупівлі послуг з організації шкільного харчування учнів Жураківської гімназії Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради шляхом застосування Переговорної процедури . Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.2 ч. 2 ст. 40 нової редакції Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до вимог технічного завдання Учасник зобов’язується: Власною працею, професійними та іншими знаннями, навичками та вміннями організовувати повноцінне, безпечне і якісне харчування учнів. Забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини в шкільній їдальні , додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни працівників харчоблоків. Суворо дотримуватися правил приймання надходження продуктів, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються. Розробити двотижневе перспективне меню, погодити його з Богородчанським районним відділом Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області та Замовником. Проводити щоденно бракераж продуктів, за участю представників школи. Забезпечити харчування учнів за місцем навчання, безпосередньо у навчальному закладі, у дні коли проводиться навчання. Забезпечувати їдальню школи холодильним та технологічним обладнанням, кухонним посудом, інвентарем, спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами. Проводити поточний ремонт приміщень харчоблоку, у т.ч. допоміжних приміщень, теплового та холодильного обладнання їдальні. Забезпечити належне санітарне утримання приміщень їдальні, технологічного обладнання та інвентарю. Вчасно проводити оплату комунальних послуг, у відповідності з показниками лічильника при його наявності або на підставі розрахунків при відсутності лічильника; Укомплектувати штат працівників шкільної їдальні кваліфікованими кадрами, що мають досвід роботи з організації дитячого харчування та забезпечувати своєчасне й обов'язкове проходження медоглядів відповідно до вимог чинного законодавства. Забезпечити дотримання правил з безпеки життєдіяльності, дотримання правил пожежної безпеки. Відповідно для надання послуг ФОП Геник Оксана Миколаївна зареєструвала потужність шкільна їдальня Жураківської гімназії, вул. Грушевського,буд.1 с. Жураки ,Івано-Франківська область,77751, внесено до державного реєстру операторів ринку харчових продуктів та присвоєно реєстраційний номер r-UA-09-01-183 та уклала Договір оренди №14 від 20.10.2021 року приміщення шкільної їдальні Жураківської гімназії : вул. Грушевського,1 с. Жураки , згідно яких Орендодавцем виступає Богородчанська селищна рада, Орендарем - Фізична особа-підприємець Геник Оксана Миколаївна , яка діє на підставі ВИПИСКИ з ЕДР № 21040170000003314 , та Балансоутримувач - Відділ освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради. Також, складено Акт приймання – передачі в оренду нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності від 01.10.2021 року (ключ об’єкта, під яким об’єкт включений до Переліку відповідного типу № LLE001-UA-20210908-34777 ( вул. Грушевського,буд.1 с. Жураки ,Івано-Франківська область,77751) Документальним підтвердження застосування саме цієї підстави для проведення переговорної процедури закупівлі є: 1. Договір оренди №14 від 20.10.2021 року приміщення шкільної їдальні Жураківської гімназії : вул. Грушевського,1 с. Жураки 2. Акт приймання – передачі в оренду нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності від 01.10.2021 року (ключ об’єкта, під яким об’єкт включений до Переліку відповідного типу№ LLE001-UA-20210908-34777 ( вул. Грушевського,буд.1 с. Жураки ,Івано-Франківська область,77751) 3. Довідка про потужність шкільна їдальня Жураківської гімназії, вул. Грушевського,буд.1 с. Жураки ,Івано-Франківська область,77751, внесено до державного реєстру операторів ринку харчових продуктів та присвоєно реєстраційний номер r-UA-09-01-183 . Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі п.2 ч. 2 ст. 40 нової редакції Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Очікувана вартість:
15 750.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника-переможця, який зазначений у Договорі, відповідно до реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг. Форма реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг погоджується з Замовником. Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 90 календарних днів з моменту подання Замовнику реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях90 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
конкретна назва : 55523100-3-Послуги з організації шкільного харчування )
Кількість
630 день
Період постачання
до 31.12.2021
Місце постачання
77751, Україна, Івано-Франківська область, с. Жураки, Грушевського,1 (Жураківська гімназія)
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Геник Оксана Миколаївна
Оскарження: 03.11.2021 16:55 - 14.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2553003461
-
Контактна особа:
Геник Оксана Миколаївна +0972748120
-
Адреса:
77751, Україна, Івано-Франківська область, с. Жураки, Ковпака,20
Оскарження: 03.11.2021 16:55 - 14.11.2021 00:00
Ціна пропозиції
15 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.11.2021 16:55
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
1a15e9df5b2f4041bef7b5d95a4af941
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-03-003217-b-a1
Постачальник:
ФОП Геник Оксана Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2553003461
-
Контактна особа:
Геник Оксана Миколаївна +0972748120
-
Адреса:
77751, Україна, Івано-Франківська область, с. Жураки, Ковпака,20
Номер договору:
№4
Сума договору:
7 226.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
15.11.2021 00:00
Статус:
Виконаний