-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (конкретна назва : 55523100-3-Послуги з організації шкільного харчування )
Послуги з організації шкільного харчування для забезпечення потреб учнів Іваниківського ліцею . Закупівля здійснюється за додаткові кошти місцевого бюджету
Завершена
42 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
45e734927d3b40b79ec197df2529fea6
Внутрішній номер закупівлі:
12243320
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-01-012972-a
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44152919
-
Адреса:
77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дронів Оксана Василівна 380979035067 bogoosvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
У Замовника, Відділ освіти, молоді та спорту є необхідність закупівлі послуг з організації шкільного харчування учнів Іваниківського ліцею Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради шляхом застосування Переговорної процедури . Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.2 ч. 2 ст. 40 нової редакції Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. ФОП Романів Любов Василівна уклала Договір оренди №12 від 20.10.2021 року приміщення харчоблоку Іваниківського ліцею за адресою : вул. Івана Франка,52 с. Іваниківка , згідно яких Орендодавцем виступає Богородчанська селищна рада, Орендарем - Фізична особа-підприємець Романів Любов Василівна , яка діє на підставі ВИПИСКИ з ЕДР № 2001040000000005216 , зареєстрована в державному реєстрі операторів ринку харчових продуктів та присвоєно реєстраційний номер r-UA-09-01-501 (наказ ГУ Держпродспоживслужби від 17.09.2020 року ) та Балансоутримувач - Відділ освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради. Також, складено Акт приймання – передачі в оренду нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності від 01.10.2021 року (ключ об’єкта, під яким об’єкт включений до Переліку відповідного типу № LLE001-UA-20210908-04941(c.Іваниківка, вул. Івана Франка ,буд.52) Документальним підтвердження застосування саме цієї підстави для проведення переговорної процедури закупівлі є: 1. Договір оренди №12 від 20.10.2021 року приміщення харчоблоку Іваниківського ліцею за адресою : вул. Івана Франка,52 с. Іваниківка. 2. Акт приймання – передачі в оренду нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності від 01.10.2021 року (ключ об’єкта, під яким об’єкт включений до Переліку відповідного типу № LLE001-UA-20210908-04941(c.Іваниківка, вул. Івана Франка ,буд.52) 3. Довідка про реєстрацію в державному реєстрі операторів ринку харчових продуктів та присвоєння реєстраційного номера r-UA-09-01-501 (наказ ГУ Держпродспоживслужби від 17.09.2020 року ) шкільна їдальня Іваниківського ліцею за адресою : вул. Івана Франка,52 с. Іваниківка. Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі п.2 ч. 2 ст. 40 нової редакції Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Очікувана вартість:
42 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника-переможця, який зазначений у Договорі, відповідно до реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг. Форма реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг погоджується з Замовником. Плата за надані послуги здійснюється з відтермінуванням платежу на 90 календарних днів з моменту подання Замовнику реєстру відомостей або акту звірки про надання послуг.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях90 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
конкретна назва : 55523100-3-Послуги з організації шкільного харчування )
Кількість
1680 день
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Романів Любов Василівна
Оскарження: 01.11.2021 17:02 - 12.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2393411307
-
Контактна особа:
ФОП Романів Любов Василівна +380990975005
-
Адреса:
77714, Україна, Івано-Франківська область, Іваниківка, Шевченка,94
Оскарження: 01.11.2021 17:02 - 12.11.2021 00:00
Ціна пропозиції
42 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.11.2021 17:02
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
e34aa1cc8c71410c928317a14e54e1f9
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-01-012972-a-a1
Постачальник:
ФОП Романів Любов Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2393411307
-
Контактна особа:
ФОП Романів Любов Василівна +380990975005
-
Адреса:
77714, Україна, Івано-Франківська область, Іваниківка, Шевченка,94
Номер договору:
№3
Сума договору:
40 191.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
15.11.2021 00:00
Статус:
Виконаний