-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі офісні різні
Меблі офісні різні (детально у Додатку №2 до ТД). Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» і не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів через відсутність технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Торги не відбулися
38 274.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 192.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 192.00 UAH
Номер:
9e193093f23b4c6e9e637a502a729398
Внутрішній номер закупівлі:
12220955
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-29-002015-b
Замовник:
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АВТОМАТИКА ТА МАШИНОБУДУВАННЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39688675
-
Адреса:
52204, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, 52210, Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 4
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Щурова Надія Генадіївна 380997195568 N.SCHUROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
38 274.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
192.00 UAH
Період уточнення:
29.10.2021 16:01 - 20.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
29.10.2021 16:01 - 30.11.2021 12:00
Період прекваліфікації:
з 30.11.2021 12:01
Аукціон:
з 05.01.2022 11:22
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПокупець зобов’язаний оплатити Продукцію по узгодженим цінам в національній валюті України протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточних рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку наданого Постачальником (для учасника резидента). Продукція оплачується Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. (для учасника нерезидента).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях25 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комод____________________
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Стіл для переговорів_____________________
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Стіл для конференцій____________________
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Дзеркало настінне_______________________
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Стіл офісний з тумбою___________________
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Стіл офісний кутовий (правий) з тумбою____
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Стіл офісний кутовий (правий) з тумбою____
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Ящик модульний висувний________________
Кількість
6 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Стілець_________________
Кількість
8 штуки
Період постачання
до 29.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації