• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір офісний)

Виконавець повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам, нормам чинного законодавства, нормативно-правовим актам та нормативним документам щодо показників якості такого виду товару та умовам, що викладені в цьому Договорі.

Завершена

3 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 9fdabf93170842a6a11ce2e2fca51b18
Внутрішній номер закупівлі: 12126792
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-25-006334-b   
Замовник: Департамент цифрової трансформації, інформаційних технологій та електронного урядування Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Павло Щербаков +380501579842 shchps2019@gmail.com http://egov.dp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 600.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачок
Період постачання до 26.10.2021
Місце постачання 49004, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Олександра Поля, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ"
Ціна пропозиції 3 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.10.2021 13:00
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 20ba238eb41f4d6f88ab543f90255de1
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-25-006334-b-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ"
Номер договору: 9
Сума договору: 3 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 21.10.2021 13:01
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 9 від 21_10_2021.pdf
p7s
sign.p7s