• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські приладдя

Плівка д/ламінування А4 216х303 80мк BUROMAX BM.7723 /за100шт/- 2., Швидкозшивач А4 картон. 0,35 400016 /50 - 50шт., Папка на зав'язках картонна 0,3 - 50шт., Швидкозшивач А4 б/перфорац. пласт. Economix глян. з прозор. верхом E38503-04 зелен - 60шт., Папка-реєстратор 7см A4 одностороння зелена BUROMAX BM.3011-04c - 20шт., Файл А4+ 40мкн 100шт прозор. глянс. ОК-1061 ОК 600790 - 3 пака., Ручка кульков. Fine Grip син.007900,14 5/250 (0,5мм; стриж.59-515) - 20шт., Ручка кульков. Maxriter син. 002501 /10/100(0,7мм; стриж.59-634) - 20шт., Олівець чорнографітний НВ з гумкою тригранний Axent 9003/12-А - 20шт., Клей олівець 36г PVA Jobmax BM.4905 - 15 шт.. Плівка д/ламінування А4 216х303 100мк Antistatic 3140021/уп./100 - 4 шт.

Завершена

3 625.80 UAH з ПДВ
Номер: 923474d19ef94daf889f8e5f6f248795
Внутрішній номер закупівлі: 12123918
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-25-000898-c   
Замовник: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Контактна особа: Скрипченко Яна Іванівна +380612397336 yanina1406@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 625.80 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські приладдя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 11 найменувань
Період постачання до 30.11.2021
Місце постачання 69000, Україна, Закарпатська область, м.Запоріжжя, заклади підпорядковані ТВО Заводського району На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
Ціна пропозиції 3 625.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.10.2021 11:38
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: e9c12e0552454b188dec1d6a0bda334a
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-25-000898-c-a1
Постачальник: ТОВ "ОФІС КОМФОРТ"
Номер договору: НЗ/П-148
Сума договору: 3 625.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 021.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.10.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 25.10.2021 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s