• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4. Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 та м. Южне, вул. Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 176 851,20 грн. без ПДВ / 7 412 221,44 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.11.2021 о 15:00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 20 банківських днів з дати підписання відповідного Акту наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному Акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 29.11.2021 о 15:00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

6 176 851.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 884.26 UAH
Номер: f1dd8501b2894044bad5aa5ee467716e
Внутрішній номер закупівлі: 12095855
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-22-004633-a   
Замовник: Південна філія ДП "АМПУ"
Контактна особа: Тинкован Тетяна Вікторівна 0487381774 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua http://yuz-uspa.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 6 176 851.20 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30 884.26 UAH
Період уточнення: 22.10.2021 14:24 - 19.11.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 22.10.2021 14:24 - 29.11.2021 15:00
Період прекваліфікації: 29.11.2021 15:04 - 19.12.2021 00:00
Аукціон: 20.12.2021 12:20 - 20.12.2021 12:55
Період кваліфікації: 20.12.2021 12:55 - 24.12.2021 09:02
Період завантаження договору: 24.12.2021 09:02 - 13.01.2022 09:02
Умови оплати:
інша подія - 80%
інша подія - 20%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
Код ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 65481, Україна, Одеська область, Южне, Берегова, 11 та Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) На карті
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП"

Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція --- /
---
Результати прекваліфікації
Відхилено
13.12.2021 13:34
Результати кваліфікації
Недопущений на етапі прекваліфікації
Відповіді на вимоги 11
Документи 96
Скарги 0
ПП "СИСТЕМА НАГЛЯДУ "ГРІЗЛІ"

Оскарження: 24.12.2021 09:02 - 04.01.2022 00:00
Виявлена аномально низька ціна пропозиції
Початкова пропозиція 3 293 760.00 UAH без ПДВ /
2 778 672.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
13.12.2021 13:29
Результати кваліфікації
Переможець
24.12.2021 09:02
Відповіді на вимоги 11
Документи 130
Скарги 1
ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ГЛАДІАТОР"
Початкова пропозиція 6 146 016.00 UAH без ПДВ /
2 780 000.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
13.12.2021 13:34
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 64
Скарги 0
ТОВ "АНТАРЕС-3000"
Початкова пропозиція 5 522 304.00 UAH без ПДВ /
5 522 304.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
13.12.2021 13:30
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 63
Скарги 0
"СББ" (ТОВ)
Початкова пропозиція 6 174 048.00 UAH без ПДВ /
6 174 048.00 UAH без ПДВ
Результати прекваліфікації
Прийнято
13.12.2021 13:29
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 52
Скарги 0

Контракти

Номер: 0d2ddfd5572c4026b0ca72f421dd7a1a
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-22-004633-a-b1
Постачальник: ПП "СИСТЕМА НАГЛЯДУ "ГРІЗЛІ"
Номер договору: 14-В-ПВФ-22
Сума договору: 3 334 406.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 778 672.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 21.01.2022 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
14-В-ПВФ-22 від 21.01.2022 ПП СИСТЕМА НАГЛЯДУ ГРІЗЛІ.pdf
docx
Звіт про результати проведення закупівлі.docx
docx
Звіт про виконання договору про закупівлю 14-В-ПВФ-22 від 21...
p7s
sign.p7s