-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина )( Стаціонарне комп’ютерне робоче місце у складі: системний блок, монітор, клавіатура, мишка,принтер .Системний блок окремо.)
Місцезнаходження замовника - 50102 Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ КАТКОВА, будинок 2. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки та перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна 100%. Вся документація готується та викладається українською мовою.
Завершена
180 525.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 902.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 902.63 UAH
Номер:
586f4dd272ba444a933eff5a90448e54
Внутрішній номер закупівлі:
12010481
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-18-015179-c
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №17" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986351
-
Адреса:
50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Каткова, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Світлана Олександрівна Добривечер +380975771971 hospital17@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
180 525.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
902.63 UAH
Період уточнення:
18.10.2021 20:41 - 22.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій:
22.10.2021 00:00 - 27.10.2021 00:00
Аукціон:
з 28.10.2021 11:25
Період кваліфікації:
27.10.2021 00:03 - 01.11.2021 10:01
Період завантаження договору:
01.11.2021 10:01 - 21.11.2021 10:01
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стаціонарне комп’ютерне робоче місце у складі: системний блок, монітор, клавіатура, мишка , принтер.
Кількість
6 комплект
Період постачання
01.11.2021 - 10.11.2021
.Системний блок
Кількість
5 штуки
Період постачання
01.11.2021 - 10.11.2021
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
Оскарження: 01.11.2021 10:01 - 04.11.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
41554748
-
Контактна особа:
Галюк Олег Євгенійович 380734618626 frai.tcc10.2017@gmail.com
-
Адреса:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Малиновського, буд. 13 кв. 1
Оскарження: 01.11.2021 10:01 - 04.11.2021 00:00
Початкова пропозиція
174 558.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
174 558.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.11.2021 10:01
Документи
32
Скарги
0
Контракти
Номер:
9f2645ad71ad4913be847f84119b1110
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-18-015179-c-a1
Постачальник:
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41554748
-
Контактна особа:
Галюк Олег Євгенійович 380734618626 frai.tcc10.2017@gmail.com
-
Адреса:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Малиновського, буд. 13 кв. 1
Номер договору:
616
Сума договору:
174 558.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
145 465.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
09.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
09.11.2021 16:00
Статус:
Виконаний