• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські та господарські товари (37 позицій)

Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (37 позицій зазначені в окремому файлі). Характеристикою визначення товару як еквіваленту вважається якість. Якість визначатиметься відповідно до ринкової ціни товару: товар вважатиметься еквівалентом якщо його ринкова ціна не буде нижчою за ринкову ціну товару, зазначеного нами у Формі цінової пропозиції.

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Номер: eab006a0393b49ceb63dcf77b93e82dc
Внутрішній номер закупівлі: 11969332
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-13-001763-c   
Замовник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза"
Контактна особа: Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200.00 UAH
Період уточнення: 13.10.2021 11:03 - 21.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 21.10.2021 00:00 - 25.10.2021 00:00
Аукціон: 27.10.2021 14:52 - 27.10.2021 15:21
Період кваліфікації: 27.10.2021 15:21 - 28.10.2021 14:33
Період завантаження договору: 28.10.2021 14:33 - 17.11.2021 14:33
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські та господарські товари (37 позицій)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання 01.11.2021 - 12.11.2021
Місце постачання 04073, Україна, м. Київ, Відповідно до документації, вул. Кирилівська, 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Оскарження: 28.10.2021 14:33 - 01.11.2021 23:00
Початкова пропозиція 16 108.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
16 108.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.10.2021 14:33
Документи 12
Скарги 0
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
Початкова пропозиція 18 990.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
18 990.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 5
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 19 993.62 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 993.62 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 40
Скарги 0

Контракти

Номер: c4eea6c2c7984c4ab7da2723bf3071c3
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-13-001763-c-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
Номер договору: 20211028
Сума договору: 16 108.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 13 424.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 03.11.2021 17:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір ТОВ Ваш автограф 20211028.PDF
p7s
sign.p7s