• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Оголошення про проведення відкритих торгів 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування(код ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Кількість: 21 найменування, детальніше зазначено в Додатку №5 до тендерної документації 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 330 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.11.2021 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.10.2021 00:00 7) умови оплати: Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем шляхом перерахування суми коштів за відповідною заявкою протягом 90 днів з дати прийняття Товару 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 9000,00 грн. (дев’ять тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Форма та зміст забезпечення пропозиції повинні відповідати Наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9000,00 грн. (дев’ять тисяч гривень 00 коп.); Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

330 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 300.00 UAH
Номер: 2778fe82404d4244ad3ed05e76e2b66f
Внутрішній номер закупівлі: 11960975
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-12-012740-b   
Замовник: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Контактна особа: Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com http://www.naiau.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 330 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 300.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 9 000.00 UAH
Період уточнення: 12.10.2021 17:05 - 18.10.2021 00:00
Період прийому пропозицій: 12.10.2021 17:05 - 28.10.2021 00:00
Аукціон: 28.10.2021 12:05 - 28.10.2021 12:46
Період кваліфікації: 28.10.2021 12:46 - 02.11.2021 17:05
Період завантаження договору: 02.11.2021 17:05 - 22.11.2021 17:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Освіжувач-решітка для пісуара
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 100 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Бак для сміття 90л
Код ДК 021:2015: 39224340-3 Відра для сміття
Кількість 15 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Відро кругле кольорове 10л
Код ДК 021:2015: 39224330-0 Відра
Кількість 150 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Віник сорго
Код ДК 021:2015: 39224100-9 Мітли
Кількість 500 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Граблі віялові
Код ДК 021:2015: 39224300-1 Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
Кількість 150 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Губка кухонна
Код ДК 021:2015: 39224320-7 Губки
Кількість 500 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Шкребок кухонний
Код ДК 021:2015: 39224200-0 Щітки
Кількість 500 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Корзина для сміття офісна
Код ДК 021:2015: 39224340-3 Відра для сміття
Кількість 100 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Лопата для снігу посилена
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 80 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Лопата совкова
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 100 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Лопата штикова
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 100 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Мітла поліпропіленова плоска
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 100 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Рукавички гумові господарські
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 500 пара
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Рукавички трикотажні робочі
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 500 пара
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект для прибирання
Код ДК 021:2015: 39224100-9 Мітли
Кількість 200 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Серветка для прибирання
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 100 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Комплект для унітазу
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 100 комплект
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Вішалки побутові
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 500 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Щітка утюжок
Код ДК 021:2015: 39224200-0 Щітки
Кількість 100 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Губка-ганчірка для кахелю
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 500 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації
Лопата для прибирання снігу з металевим держаком
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 20 штуки
Період постачання до 15.11.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП ОЛЕЙНИК ЕЛЛА МИКОЛАЇВНА

Оскарження: 01.11.2021 12:47 - 12.11.2021 00:00
Початкова пропозиція 329 754.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
191 065.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
01.11.2021 12:47
Відповіді на вимоги 13
Документи 71
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЧ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ

Оскарження: 02.11.2021 17:05 - 13.11.2021 00:00
Опубліковане повідомлення з вимогою усунення невідповідностей
Початкова пропозиція 246 944.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
246 944.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.11.2021 17:05
Відповіді на вимоги 13
Документи 160
Скарги 0
ТОВ "ДЕБЮТ-ЦЕНТР"
Початкова пропозиція 267 339.30 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
255 364.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 47
Скарги 0
ФОП КАЦЕВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 325 329.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
255 364.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 129
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД"
Початкова пропозиція 285 789.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
285 789.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: aba6f053059040b484954f853b3425ea
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-12-012740-b-a1
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СИЧ СЕРГІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ
Номер договору: К-849
Сума договору: 246 944.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 15.11.2021 17:17
Статус:
Виконаний
PDF
К-849 від 15.11.2021 р..PDF
PDF
Д.У. №1 до Договору №К-849 від 15.11.2021.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s