-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з обстеження, надання експертних висновків, рекомендацій щодо стану та можливості подальшої експлуатації рекламних конструкцій
Місцезнаходження замовника - 50101, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, будинок 30. Категорія замовника -Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Завершена
78 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 394.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 394.50 UAH
Номер:
f7f43c5225f24cedbc0e86c3ec0184fc
Внутрішній номер закупівлі:
11957783
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-12-010739-b
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44338222
-
Адреса:
50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, пл. Молодіжна, будинок 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Оксана Артеменко +380962684303 yo_reklama@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
78 900.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
394.50 UAH
Період уточнення:
12.10.2021 15:54 - 20.10.2021 12:00
Період прийому пропозицій:
20.10.2021 16:30 - 25.10.2021 00:00
Аукціон:
з 27.10.2021 12:11
Період кваліфікації:
25.10.2021 00:04 - 25.10.2021 12:57
Період завантаження договору:
25.10.2021 12:57 - 14.11.2021 12:57
Умови оплати:
інша подія - 100%
- Подіяінша подія
- ОписРозрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунку(-ків) та акту(-ів) приймання-передач наданих послуг, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 180-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з обстеження, надання експертних висновків, рекомендацій щодо стану та можливості подальшої експлуатації рекламних конструкцій
Кількість
30 штуки
Період постачання
до 15.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП ТРУБЧАНІНОВ СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ
Оскарження: 25.10.2021 12:57 - 28.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3214719939
-
Контактна особа:
Трубчанінов Станіслав Ігорович +380676280738 tsi13@ukr.net
-
Адреса:
50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, Довгинцівський район ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА буд. 75 кв. 13
Оскарження: 25.10.2021 12:57 - 28.10.2021 00:00
Початкова пропозиція
78 900.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
78 900.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.10.2021 12:57
Документи
5
Скарги
0
Контракти
Номер:
3e8e7db4accf432bba5ac3d6b27f007a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-12-010739-b-b1
Постачальник:
ФОП ТРУБЧАНІНОВ СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3214719939
-
Контактна особа:
Трубчанінов Станіслав Ігорович +380676280738 tsi13@ukr.net
-
Адреса:
50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, Довгинцівський район ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА буд. 75 кв. 13
Номер договору:
08-ВР
Сума договору:
78 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
01.11.2021 13:00
Статус:
Виконаний