• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Інші завершальні будівельні роботи (Додаткові послуги з поточного ремонту приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області – Відділ обслуговування громадян № 12 (сервісний центр) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, 4)

76018, м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15, Орган соціального страхування

Завершена

96 527.00 UAH з ПДВ
Номер: 747043fceaae4759b20273829dfc292f
Внутрішній номер закупівлі: 11957780
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-12-002443-a   
Замовник: ГУПФУ в Івано-Франківській області
Контактна особа: Марценюк Віта Дмитрівна +380500880190 gu@if.pfu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Основний договір про закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області – Відділ обслуговування громадян № 12 (сервісний центр) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, 4, укладено з ПП «НАКО ІНВЕСТ» 13.08.2021 року за № 166 (далі - Договір) на суму 483283,20 грн. Згідно з додатковою угодою № 1 від 30.09.2021 зменшено обсяги закупівлі послуг згідно з Договором та відповідно вартість послуг становить 453378,00 грн. У процесі надання послуг за Договором виникла необхідність виконання додаткових послуг, які підлягають обов’язковому виконанню згідно технологічних процесів та відповідних вимог ДБН, про що Виконавцем повідомлено у листі від 29.09.2021 № 107/21. Інформацію про характер додаткових послуг викладено в дефектному акті до листа Виконавця від 29.09.2021 за № 107/21 на «Додаткові роботи по об’єкту: «Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області – Відділ обслуговування громадян № 12 (сервісний центр) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, 4» (код за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). За результатами профільної оцінки встановлено, що послуги передбачені в зазначеному дефектному акті, є технічно та економічно пов’язані із головним (первинним) договором. Необхідність їх проведення – забезпечення якості та безперервності виконання головного (первинного) договору, що досягається при виконанні всього комплексу послуг одним виконавцем, що вже виконує основну частину послуг згідно з основним договором. Залучення до виконання послуг Виконавця, який надає послуги з ремонту за вказаним об’єктом, надасть можливість забезпечити сумісність нових (додаткових) послуг із тими, що виконані та виконуються цим Виконавцем, а при закінченні надання послуг забезпечить належним чином передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Враховуючи те, що загальна вартість додаткових аналогічних послуг не перевищує 50 відсотків ціни Договору, а також беручи до уваги лист від Приватного підприємства «НАКО ІНВЕСТ» від 29.09.2021 № 107/21 та дефектний акт, задля забезпечення сумісності вже з наданими послугами, що підлягають обов’язковому виконанню відповідно до вимог ДБН, але не зазначені в початковому укладеному між сторонами Договорі, тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області було визначено, що найбільш прийнятною процедурою для проведення закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура. З огляду на це, доцільне застосування переговорної процедури закупівлі додаткових послуг Головним управлінням Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області з Приватним підприємством «НАКО ІНВЕСТ». Враховуючи вищевикладене, з представником ПП «НАКО ІНВЕСТ» проведено переговори та погоджено очікуваний обсяг закупівлі додаткових послуг з вартістю 96527,00 грн. (дев’яносто шість тисяч п’ятсот двадцять сім грн. 00 коп.) з ПДВ.
Очікувана вартість: 96 527.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Додаткові послуги з поточного ремонту приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області – Відділ обслуговування громадян № 12 (сервісний центр) за адресою: м. Снятин, вул. Шевченка, 4
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання 26.10.2021 - 09.11.2021
Місце постачання Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Шевченка, 4 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Приватне підприємство "НАКО ІНВЕСТ"

Оскарження: 12.10.2021 16:01 - 23.10.2021 00:00
Ціна пропозиції 96 527.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.10.2021 16:01
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 0dc486be0029416f8d34da37b7538167
Ідентифікатор договору: UA-2021-10-12-002443-a-a1
Постачальник: Приватне підприємство "НАКО ІНВЕСТ"
Номер договору: 201
Сума договору: 96 527.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 80 439.17 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.10.2021 03:00 - 31.12.2021 03:00
Дата підписання: 25.10.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
договір 201.pdf
pdf
Додаток 1.pdf
pdf
Додаток 2.pdf
pdf
Додаток 3.pdf
pdf
Додаток 4.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s