• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» ДК 021:2015: 50310000-1 (послуги з заправки картриджів)

Завершена

10 573.00 UAH без ПДВ
Номер: 88843619f2b548599af1ea95f78c986c
Внутрішній номер закупівлі: 1194402
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-09-19-002032-c   
Замовник: Головне територіальне управління юстиції у Закарпатській області
Контактна особа: Іван Алмаші +380312233382 i.almashi@zk.minjust.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: У зв’язку з відміною процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників і наявністю подальшої потреби у закупівлі послуг з заправки картриджів
Очікувана вартість: 10 573.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з заправки картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2017
Місце постачання 89300, Україна, Закарпатська область, м. Свалява, вул.Першотравнева, 64 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємаць Матіко Віталій Петрович

Оскарження: 19.09.2017 15:15 - 30.09.2017 00:00
Ціна пропозиції 10 573.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.09.2017 15:19
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: fdffc18af52841b6b78cd4963f069e74
Ідентифікатор договору: UA-2017-09-19-002032-c-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємаць Матіко Віталій Петрович
Номер договору: № 185
Сума договору: 10 573.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.10.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Дата підписання: 03.10.2017 16:54
Статус:
Підписаний
PDF
договір 185.PDF
p7s
sign.p7s