-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Поліграфічна продукція (реєстраційні журнали)
Завершена
24 405.24
UAH з ПДВ
Номер:
0992a4fb59d04af5ad847aab3d3ab983
Внутрішній номер закупівлі:
11934232
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-11-010072-b
Замовник:
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40123444
-
Адреса:
02096, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Онищенко Ольга Федорівна 380444652622 yur.ursc@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Електронною системою закупівель було двічі відмінено відкриті торги через подання для участі менше двох тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедуру закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-14-002281-c, дата формування звіту: 30 червня 2021р.; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-07-02-002384-b, дата формування звіту: 19 липня 2021р. Закон України «Про публічні закупівлі». Протокол тендерного комітету від 11.10.2021р. № 122/21 (проведення переговорної процедури закупівлі та визначення переможця).
Очікувана вартість:
24 405.24 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПокупець на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни кожної прийнятої партії Товару, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною. (даний пункт зазначається у випадку, якщо Постачальник є платником ПДВ) або Покупець на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати підписання Сторонами видаткової накладної, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни кожної прийнятої партії Товару, що підтверджується рахунком-фактурою (даний пункт зазначається у випадку, якщо Постачальник не є платником ПДВ).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1. Журнал технічного стану локомотива
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
2. Журнал приймання, здавання і технічного стану обладнання пасажирського вагона
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
3. Журнал обліку робочого часу локомотивних та поїзних бригад
Кількість
24 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
4. Книга роботи поїзної бригади
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
5. Рейсовий журнал на пасажирський поїзд
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
6. Журнал розшифровки швидкостемірних стрічок
Кількість
20 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
7. Журнал руху електропоїздів і локомотивів
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
8. Журнал огляду станційних колій, стрілочних і приладів СЦБ
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
9. Журнал чергового по основному депо
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
10. Книга зауважень машиністів
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
11. Книга пред`явлення вагонів вантажного парку до технічного огляду
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
12. Журнал проведення інструктажу наново сформованої бригади
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
13. Книга роботи локомотивної бригади
Кількість
12 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
14. Журнал обліку роботи машиніста-інструктора
Кількість
16 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
15. Журнал обліку результатів вхідного контролю
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
16. Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
17. Журнал обліку видачі інструкцій з охорони праці на підприємстві
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
18. Журнал реєстрації договорів
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
19. Книга обліку відпочинку локомотивних бригад
Кількість
24 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
20. Журнал прийому та здачі змін
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
21. Вахтовий журнал оператора котельні
Кількість
15 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
22. Книга обліку поштових листів
Кількість
5 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
23. Книга обліку врученої кореспонденції
Кількість
10 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
24. Журнал обліку особистого прийому громадян
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ»
Оскарження: 11.10.2021 16:01 - 22.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
43160066
-
Контактна особа:
керівник +0677091677
-
Адреса:
01135, Україна, Київська область, Київ, вул. Жилянська, буд. 148
Оскарження: 11.10.2021 16:01 - 22.10.2021 00:00
Ціна пропозиції
24 405.24 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.10.2021 16:01
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
2e77c065c6424bd0b24997af164e50ed
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-11-010072-b-c1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОФІС КОМФОРТ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
43160066
-
Контактна особа:
керівник +0677091677
-
Адреса:
01135, Україна, Київська область, Київ, вул. Жилянська, буд. 148
Номер договору:
108-УЗШК
Сума договору:
24 405.24 UAH з ПДВ
Сума договору:
20 337.70 UAH без ПДВ
Період дії договору:
04.11.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
04.11.2021 00:00
Статус:
Виконаний