-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт. Утеплення фасаду будівлі корпусу №2 Комунального закладу «Добровеличківський ліцей «Інтелект» розташований за адресою: вул. Шевченка 136, смт. Добровеличківка, Кіровоградської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація), ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 12 000,00 грн. (дванадцять тисяч гривень 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року, має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати негайно за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA628201720344221015105043993 Управління Державної казначейсьької служби України у Добровеличківському районі МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації, що документально підтверджується. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути належним чином завірена банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
мін. крок: 0.5% або 12 677.15 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
23228183
-
Адреса:
27000, Україна, Кіровоградська область, смт Добровеличківка, вул. Шевченка, буд. 112
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіявиконання робіт
- ОписОплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 7 робочих днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником відповідного фінансування та/або можливості здійснити платежі. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», враховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, і надати Замовнику звіт про виконані роботи шляхом надання актів наданих послуг протягом 1-го місяця. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях7 робочі дні
- Подіявиконання робіт
- ОписОплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 7 робочих днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником відповідного фінансування та/або можливості здійснити платежі. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», враховуючи норми, визначені Постановою Кабінету Міністрів України № 641 від 22.07.2020 та зміни, внесені до неї Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 08.02.2021, Замовник, після підписання Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, і надати Замовнику звіт про виконані роботи шляхом надання актів наданих послуг протягом 1-го місяця. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
25164837
-
Контактна особа:
Ольховик Вероніка Олександрівна +380965541552 veronika_olkhovyk@ukr.net
-
Адреса:
36022, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Старий поділ, буд. 4
Оскарження: 27.10.2021 14:55 - 06.11.2021 23:00
-
Код ЄДРПОУ:
39643435
-
Контактна особа:
Ігор Крутій +380617075178 promoem.vector@gmail.com
-
Адреса:
69005, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, будинок 135, офіс 611А
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
25164837
-
Контактна особа:
Ольховик Вероніка Олександрівна +380965541552 veronika_olkhovyk@ukr.net
-
Адреса:
36022, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Старий поділ, буд. 4