-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Стільці та крісла офісні
Завершена
172 986.00
UAH з ПДВ
Номер:
f65c03b7a35a4566af6d461b9aeed638
Внутрішній номер закупівлі:
11882461
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-10-07-007590-b
Замовник:
Рахункова палата
×
-
Код ЄДРПОУ:
00013540
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського,7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Весніна Світлана Михайлівна 380442987494 Vesnina_SM@rp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39112000-0 СтільціАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування:
Враховуючи двічі автоматично відмінені процедури відкритих торгів щодо предмету закупівлі: код за ДК 021:2015, 39112000-0 «Стільці», замовником прийнято рішення для застосування переговорної процедури закупівлі стільців та крісел офісних, на умовах, визначених тендерними документаціями відкритих торгів, затвердженими рішенням тендерного комітету від 17.05.2021, протокол № 164 зі змінами від 31.05.2021, протокол № 168, від 20.07.2021, протокол № 182 зі змінами від 30.07.2021, протокол №188, від 26.08.2021, протокол № 197 із залученням до виконання замовлення потенційного учасника – ТОВ «АРТ-ПРОМ», та в подальшому погоджено вартість закупівлі за результатами переговорів, заявлену учасником при поданні ним тендерної пропозиції для участі у вказаних відкритих торгах.
Очікувана вартість:
172 986.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України після поставки Товару за рахунок коштів державного бюджету. Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Покупцем Товару, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника. У разі затримки фінансування, оплата за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Покупцем відповідних коштів на свій рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці та крісла офісні
Кількість
87 штуки
Період постачання
18.10.2021 - 15.11.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт-Пром"
Оскарження: 07.10.2021 13:37 - 18.10.2021 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
36989671
-
Контактна особа:
Єпішев В.В. +380679253858 oseverina@amf.com.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Мазепи,34
Оскарження: 07.10.2021 13:37 - 18.10.2021 00:00
Ціна пропозиції
172 986.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.10.2021 13:37
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
fde7cc8f60b64c35b9cd2512fd025b7c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-10-07-007590-b-b1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт-Пром"
×
-
Код ЄДРПОУ:
36989671
-
Контактна особа:
Єпішев В.В. +380679253858 oseverina@amf.com.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Мазепи,34
Номер договору:
203
Сума договору:
172 986.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
144 155.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
18.10.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання:
18.10.2021 17:00
Статус:
Виконаний